< Tilbake til oversikten

En uke er omme ...

Princez sa for siden:

Så har jeg endelig vært på vekten etter en uke på ketolysekuren. Jeg har gått ned fra 88.7 til 83,9 kg!! :) Jeg er kjempefornøyd, men vel klar over at det ikke kommer til å rase like fort ned fremover... Det er vel kanskje like greit også, at det ikke går FOR fort!

Jeg har vært uheldig to ganger¨denne uken, og fått i meg en liten dose KH for mye. I begge tilfellene kjente jeg på kroppen nesten med en gang at jeg ikke burde spise mer, og det har gått greit. (Har da fått servert sauser, uten helt å ha kontroll på innholdet)

Vil tilslutt bare nevne at Greddost inneholder 0 KH. Har lest at ALLE oster inneholder litt KH, men altså ikke denne. :) Greddost er ironisk nok den osten jeg liker best! Hehe.

Nille sa for siden:

Grattis med flott innsats ! :D

Gräddost inneholder nok karber jo :ja: . Men produsenten er ikke forpliktet til å oppgi karboinnhold som er under 0,9 pr 100 gram eller mindre. Ergo kan det stå 0 på pakka, men den inneholder kanskje i realiteten 0.9. Det er derfor vi anbefaler å telle 1 karb pr 100 gram ost, uansett type ! :)

mor til 3 gutter sa for siden:

Gratulerer med flott vektnedgang! Heier på deg videre! :heia:
Ser at du svarte på mitt innlegg om at vi har samme utangspunkt! Nå skal vi banke de kiloene!:boxing:;)
Blir spennende å følge deg og! Lykke til med en ny uke!:)

Max sa for siden:

Gratulerer med nedgang :)

Hyper sa for siden:

GRATULERER!!
FAntastisk!!

Torkil sa for siden:

Hei
gratulerer med pangstart. Det er alltid veldig motiverende å se at kuren virker.
Hold deg til konseptet uten utskeielser og sprekker, da når du ditt mål.
Lykke til
Torkil :)

sma sa for siden:

Wow, gratulerer med en flott pangstart!! :)

Princez sa for siden:

Tusen takk alle sammen! Dette hadde jeg aldri verken turd eller klart uten den støtten og samholdet som er her inne! Tusen hjertelig takk! :klem:

Georgine sa for siden:

Gratulerer med en super start :heia:

MorStine sa for siden:

Gratulerer så mye med flott start!

Gunhild sa for siden:

Wow..... Det var jammen en bra vektnedgang :D

Du har virkellig grunn til å være stolt av deg selv.

Håper jeg også får et resultat å skryte av.... skal veie meg på søndag jeg.... men først må jeg sjekke i dag at jeg ikke har falt ut av ketose pga et litt uheldig kinamatmåltid i går.....

Lykke til videre til deg :D

nellie sa for siden:

Heihei!
WOW så kult med den nedgangen da:D Ikke værst;)

Jeg er også veldig glad i gräddost, men i følge somebody så er det 1 karb pr 100 gram i den! Når det står 0, så bør du regne 1 karb, just in case

Lindabtn sa for siden:

Dette er jo utrolig flott :heia:
Så gøy å lese at det går så bra med andre.
Lykke til videre, stooor :klem: fra meg

Torkil sa for siden:

Hei
Når det gjelder ost er 1 gram KH pr 100 gram ok å renge med, men husk å velg de feteste ostene - som også smaker best :)
Vennlig Hilsen
Torkil :)

nypdblue sa for siden:

Gratulerer!
Det må jo inspirerer til fortsatt innsats, stå på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.