Nå skal jeg begynne :ja: Har betilt boka, men er litt utålmodig. Hva bør jeg ha i hus av matvarer? Tirsdag er dagen jeg skal starte på ordentlig, skal bort i helga og det er vel best å vente til den turen er over før jeg starter opp ;) Frem til da skal jeg bare "øve" litt. Ser at egg er en gjenganger til frokost og bacon. Salat til lunch, middag er grei, men hva med kveldsmat? Spiser dere det? Hvor mange karb kan man spise pr. dag når man skal i ketose? under 15?
Du kan helt sikkert gjøre det med spørsmål og svar. Men jeg vil råde deg til å lese boka FØR du begynner. Og hvis det ikke står om liv ville jeg prøvd å kutte ut brød, pasta og liknende nå til og begynne med. Så keser du boka.
Kanskje det aller viktigste med det er få en forståelse av hvordan og hvorfor dette virker. Alle "hvorforene" står det svar på i boka. Og skulle det dukke opp andre er dette forument norges beste. Og Torkil er jo her og svarer innimellom.
I forumet her kan du søke etter omtrent alt. Mat, oppskrifter og alt du trenger svar på omtrent. Og så roper du på Nille, hvis du står bom fast.
Jeg ser at du har en "hale" på alle dine innlegg. Hvordan legger man inn reklame slik de følger alle innlegg.?
Jeg kunne tenkt meg noe liknende, f.eks:
Takk for svar. Har fått lånt meg ei bok til jeg får min egen. Så i helga skal jeg lese, og starte opp for fult over helga :D Gleder meg til å komme igang :ja:
Kontrollpanel og endre signatur..
Da får du også sånn ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.