Sukkerfri Brus: Pepsi max, pepsi max cool lemon , cola light, mineralvann, sprite zero, seven up light er aktuelle i forbindelse med ketolysekuren. Solo light og Solo plus kan brukes i begrenset mengde. De inneholder noe karbohydrat på grunn av at det er brukt noe appelsinjuice i fremstillingsprosessen. Det er flere spennende sukkerfrie brustyper på vei .
Dette fant jeg her: www.ketolyse.no/index.php?group=1443&subgroup=2308
Hei
Jeg drikker fanta free uten problemer, jo det er litt mer karber i den, men ikke problematisk mange. Jeg har gått ned 5 kg i løpet av de siste 2 uker ved å følge ketolysekuren BY THE BOOK. ;-)
( hadde et forsøk på hvor mye man gikk opp ved å spise julemat og godteri og alt annet ufornuftig fra 15/11 til 31/12. :o Det var i forbindelse med noe til neste bok.)
Min neste bok er om vektstabilisering, hva man skal gjøre og IKKE gjøre. Må vite hvor mye man KAN gå opp på 6 uker i en fristende juletid.
(Heldigvis Easy come Easy go.)
Vennlig Hilsen
Torkil
Dette er virkelig spennende, Torkil!
Gleder meg allerede. Om jeg er heldig så har jeg kanskje kommet så langt at jeg kan stabilisere når boka kommer ut. :D
Kan skrive under på det forsøket ditt. Jeg gikk opp en plass mellom fem og syv kilo på 6 uker. Jeg hadde riktignok ikke en tanke bak det, mest fordi det var godt.
Ikke spiste jeg spesielt mye godterier heller. Det var fortsatt et lavkarbokosthold sammenliknet med de offisielle kostholdsanbefalingene.
Det var vanlig brød/loff til frokost etc. En god del vanlig øl/brennevin Lite desserter, lite rent sukker. ingen likører. Vanlig mat pluss julemat.
I tilleg ble jeg mye trøttere, oppblåst mage, mange do-besøk. Og generelt dårligere form.
Har akkurat begynt å gå ned igjen nå, og håper det retter seg snarest mulig.
Det er direkte ubehagelig.
Tilbake til HI så drikker jeg kun Cola Light, av to grunner, fordi Zero og Pepsi Max gir meg vektstagnasjon, og fordi CL er søtet med Sucralose og det har jeg lest at er tryggere enn aspartam. Bruker også Gøy i stede for Fun saft av samme grunn. Men jeg drikker jo aller mest vann da, dette er bare av og til.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.