jeg veit godt at man ikke skal telle kalorier men, er det virkelig sånn at man kan spise nesten så mye fett og proteiner man vil?
bare lurer på om jeg har spist for mye idag... :eek:
2x pakker svenskebacon
3 speilegg stekt i baconfettet
ca 450g karbonadedeig
100-200g norvegia
ellers så er jeg fornøyd med egen innsats, etter 10 dager så har jeg gått ned mellom 3-4 kilo ett sted :) greia mi er at jeg tar det lissom på sparket med mat...
Er dette for en hel dag? I tilfelle synes jeg det var litt vel lite mat, jeg da. Ser på filosofien din at det står lavkarbo, men siden du er inne hos oss på ketolyse regner jeg med at det er det du følger? Og da kommer mitt neste spørsmål; hva med grønnsaker? Om du vil ha svar på måltidene dine, om de inneholder riktig sammensetning, så tror jeg du må legge inn litt mer utfyllende på hva du spiser til hvilket målti. Slik du skriver det i innlegget ditt ser det altfor lite ut i mine øyne:)
Om dette er det eneste du har spist er det iallefall
[font=Comic Sans MS][/font]
for mye bacon (!) - 1/2 - 1 pk per dag er mer enn nok
for lite/ingen grønnsaker. Kroppen din trenger grønnsaker !!
for lite mat generelt (selv med overinntak av bacon)Alle måltider bør bestå av en kombinasjon av proteiner, fett og karbohydrater (mesteparten i form av grønnsaker). Du hjelper ikke deg selv ved å spise feil eller for lite. Det går som regel bra en stund, men så stanser det opp.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.