Så er det påan igjen etter en lengre pause. Ga litt opp ifjor etter å ha prøvd lavkarbo en stund uten å få resultater. Fikk megasjokk i julen når jeg så at jeg hadde gått opp 5 kg :eek: Ble anbefalt en suppekur av en bekjent, og har gått på den i 2 uker nå. Resultat: 5 kg ned, så nå er jeg tilbake til utgangspunktet. Men dette er en kur som jeg ikke ville klart å gå på i lengre tid, derfor tenkte jeg å prøve igjen med lavkarbo, og prøve å være litt mer nøye med hva jeg putter i meg. Skal på en tur til Danmark på mandag, så jeg begynner ikke for alvor før etter det, men vil bruke prinsippene frem til da, ellers er jeg litt redd for at jeg faller tilbake til gamle synder. :o Har fremdeles 25 kg jeg har lyst til å ta av, så det er bare å bite tenna sammen :nedfor:
Har hatt min tredje dag på lavkarbo, og hadde utslag på stixen allerede etter dag 1, så det var litt motiverende. Prøver å følge induksjonkostholdet selv om jeg skal ha en liten utskeielse neste uke. Så skal jeg begynne for alvor når jeg kommer hjem igjen. Føler ihvertfall at jeg er mer motivert denne gangen, og det er jo bra...:visemuskl
I gang igjen for n`te gang... Hadde en liten utskeielse under tidligere nevnte Danmarkstur, men har er nå på dag 8 i induksjonen og er KJEMPEMOTIVERT.:D Har ikke fått så store resultater enda, men føler det går rette veien ihvertfall. Minus 200 gram på en uke selv med utskeielsen. Er kjempefornøyd jeg :cool: "Bare" 24,8 kg igjen...:visemuskl
Er lite flink til å skrive innpå her, så jeg må visst ta meg litt sammen..:o Har hatt en liten utskeielse igjen, har vært på tur til England med en venninne, og hadde en knalltur :D Men nå er jeg igang igjen, og nå er det bare lavkarbokost som gjelder. :spent: Blir litt imponert av mange her inne, kjempegøy å lese om alle som har fått det til, håper jeg og er med blant dem om en stund. ;)
Det siger sakte men sikkert nedover, men så utrolig seint!!!:mad: Synes jeg er ganske flink med maten, så hvorfor går det ikke fortere?? Spiser ikke over ca 20 karber pr dag, burde det ikke gått litt fortere enn 2.5 kg på 2 mnd? Men nå ligger jeg flat med influensa og en forferdelig halsbetennelse, så jeg har problemer med å få i meg noe som helst. Også jeg som er vant med å drikke bortimot 3 liter vann hver dag....Hvis det gjør utslag på vekten så kommer det ihvertfall noe godt ut av det, men det kommer vel like fort på igjen :rolleyes:
Endelig frisk igjen etter å ha hatt influensa og halsbetennelse. Det kom ihvertfall noe bra ut av det, gikk ned 1,5 kg :rolleyes:. Håper bare de ikke kommer på igjen like fort... Og for første gang ble stixen min nesten helt mørk, hihi :)
Godt å høre at du er frisk igjen:klem:Halsbetennelse er jo bare noe skikkelig herk! Så bra med utslag på stix, det tyder jo på at du er i ketose. Bare pass på å få i deg nok væske. Når stixen er helt mørk, er det et signal om at du bør drikke mer.
Er innom og leser litt på innleggene her og kjenner at jeg blir så sulten av alt matpratet her,:hungry: men jeg har en fastedag idag fordi jeg skal ha en ct undersøkelse i morgen av tarmen, :eek: så jeg får ikke spise før utpå dagen imorgen. Så nå sitter jeg her med laptoppen i fanget, med hodepine og en gnagende sultfølelse og synes synd på meg selv og gruer meg til imorgen. Men det er jo litt kjekt da å ha en så fin nettside som dette å lese på da ;). Ihvertfall innimellom toalettbesøkene....:_oppgitt: Kanskje det hadde hjulpet litt på vekten også :rulleøyne
Det er virkelig nifst så fort tiden går, var ikke klar over at det hadde gått så lang tid uten at jeg har skrevet innpå her....:oMen her er en liten oppdatering. Det går nedover sakte men sikkert, minus 8,5 siden jeg begynte her igjen. Forøvrig er badevekten min litt schizofren, så egentlig tror jeg det er mer, men det gjør jo ingenting, hehe :rolleyes:
For en uke siden kjøpte jeg meg sykkel og har planer om å sykle til jobben på senvakter. Denne uken ble det en ekstravakt og, så det bel sykling 4 dager på rad. I tillegg har jeg begynt å gå turer med en venninne, så jeg kjenner det ganske godt i bena for tiden :(.
Men vi har planer om å gå 4-fjellsturen neste søndag, så vi må jo trene litt...:p
Så nå håper jeg på litt ekstra resultater før sommeren slår inn for fullt med masse kos og rødvin på terrassen. :full:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.