HP sa for siden:
Hei! Nye-HP har noen gøye, og ikke minst STORE prosjekter på gang, også lurte jeg på om noen ville være med... :snill:
Lavkarbo.no:
En uavhengig lavkarbo/lavkglykemisk/kost og ernæringsressurs...
Også har jeg 2 prosjekter til:
Jeg vil lage en resurs om menneskekroppen. Anatomi, fysiologi, ernæring, medisiner, alt som er relevant for verdens beste maskineri. Kansje en slags bruksanvisning? :p Ser for meg at prosjektet blir svært når det er ferdig, og at det kan livnære en redaksjon bestående av flere mennesker - men i utgangspunktet blir det et idealistisk prosjekt.
Også vil jeg lage en ressurs for alternativ helse, alt som ikke omfattes av det offentlige helsevesen. Atikler, fakta, nyheter, og kontaktinfo. Urter, kurs, kosttilskudd, behandlere og egenpleiemetoder. mm. Her er også utgangspunktet idealisme, med fremtidig levebrødspotensial. :)
Noen som er interesserte?
Ideene har liksom virkelig tatt form de siste dagene, og jeg er nå igang med å finne tekniske løsninger. Men det som trengs er informasjon, at mennesker som søker informasjon og deler det de finner, ganske enkelt... :p
Send meg en PM/mail eller via kontakt oss skjemaet - eller svar i denne tråden, håper noen finner dette litt fristende! :D