< Tilbake til oversikten

Bodywrapping ...

janine75 sa for siden:

hei!
spør her jeg for vet ikke egentlig hvor jeg skulle spørre..
har noen av dere prøvd dette? eller hørt noen som har noen erfaringer å dele m meg?
det høres jo veldig smart ut....

sma sa for siden:

Hva er det? :p

janine75 sa for siden:

hei!
det er noen kremer/geleer man først smører inn kroppen med. så pakkes områdene inn med en folie. for deretter ha varmebehandling...
kan visst fåes både hos hudpleier og til hjemmebruk...
forsto du sånn ca hva jeg mente?

sma sa for siden:

Ja, da var det akkurat det jeg trodde, men var ikke helt sikker. Takk for det! :klem:

Og da kan jeg vel svare på det opprinnelig spm ditt - nei, har ikke prøvd dette. :rolleyes:

Nille sa for siden:

Det er deilig med bodywrapping behandling. Jeg har prøvd flere typer. Både gele og leire og med og uten varme(teppe). Pakket inn i "gladpack" eller bandasjer.
[font=Comic Sans MS][/font]
Det gjør godt for kropp og sjel. Etter en behandling opplever en ofte at en har blitt noen cm mindre. MEN det er viktig å huske på at dette er midlertidig, da effekten kommer av at blodsirkulasjon settes i gang og en masse vann/slaggstoffer forsvinner. For å oppnå varig effekt bør man - alt etter hvilken type det er snakk om - ha mellom 4 og 15 behandlinger (minst) fortløpende, for så å vedlikeholde med behandlinger 1-2 ganger pr måned (for noen) et par ganger i året for andre.
For min del har jeg ikke tatt av så mange cm ved første eller senere behandlinger. Det har også vært en midlertidig effekt - om noen i det hele tatt.
Heldigvis har jeg en god venninde som driver med dette og hun er 100 % ærlig overfor meg. Jeg har vært "forsøksperson" og hudstrukturen min har blitt mye bedre. Mykere spesielt på rumpe/lår.
Men etter 40-50 forskjellige behandlinger i løpet av det siste året har jeg fremdeles cellulitter og løs hud - uten å ha blitt nevneverdig mindre !
Konklusjon: Det er deilige behandlinger som anbefales på det varmeste. Du kan miste mange cm over hele kroppen. Så for å komme inn i akkurat den kjolen/buksa til festen er det en god ide. MEN det er ingen varig slankemetode. Det er det kun kosthold og evt. bevegelse/trening som kan gi deg ! Dessuten er det jo veldig dyrt da !

janine75 sa for siden:

takk for svar! det er slik jeg har skjønt det også!
så kanskje jeg skal prøve det..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.