Jeg bakte to lavkarbobrød i dag. Begge brødene hadde jeg i hver sine former, men etter steikingen tok jeg det ene brødet og skar skiver på langs! :eek: Fikk da 6 svæææære skiver. Siden brødet fremdeles var litt fuktig inni var det bare å ha fyll og ost på og rett i ovnen igjen med hele skiva. En slik laaang pizzabit blir på ca 6-7 karber, men jeg klarte bare spise halve. Neste gang skal jeg smøre all brødbrøddeigen utover ei langpanne.
Det beste av alt, det var IKKE eggsmak, den var IKKE svampete og det var IKKE linfrøsmak :sikle:
WOW dette må jeg prøve. Er det noe jeg har dilla på i dette svangerskapet så er det desverre pizza! Lager tynn bunn av spelt (min mann er lei av ketolysepizzabunnen min så jeg lager den sjelden nå), men denne måå jeg jo bare prøve! Takk. :D
Haha, ja jeg klarer sjelden å følge en oppskrift, må alltid tilsette ditt og datt så den kommer nok til å bli videreutviklet. :lol:
Men jeg vil prøve den "naturell" først for å se om jeg liker den, av og til er det enkle det beste. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.