Bare husk at uansett farge på stix så er du i ketose, det er ikke noe som svak eller sterk ketose :) Men blir den på det mørkeste, så kan det indikere på for lite væskeinntak :ja:
Takk for info. Vil liksom ha highscore jeg...hihi... :)
Jeg har i alle fall drukket nok... drikker og drikker (vann og fun light) og tisser og tisser :p (godt jeg ikke får trekk i lønn for antall dobesøk i dag...hehe)
Jeg merker i alle fall at det skjer noe med kroppen min..... Det må da være et positivt tegn... :stortsmil
Tja... vet ikke om jeg har merket det spesielt... men så er jeg alltid en liten varmeovn... kan sikkert gå i t-skjorte hele vinteren :w00t:
kremt vet ikke helt om jeg tør å si dette.... mulig det er ønsketenkning eller sterk innbilning....... men jeg føler altså at jeg har mer energi... lysten til å legge seg på sofaen etter middag var ikke der i dag. Er vel ikke mulig.... power of the mind... kanskje :confused:
Veeeeeldig mange opplever økt energi, jeg er bare ikke en av dem. Men de siste mnd har jeg ikke vært flink til å bruke energi heller, må komme meg ut å gå mer igjen:stuegris:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.