< Tilbake til oversikten

Bruk av forumet

Grovsnus sa for siden:

Starta på forumet nå i januar. har lest mye godt. har posta noe selv(vet ikke hvor bra det er, men)
Det jeg lurte på var : Hvordan finner jeg igjen det jeg har skrevet, er jo innom mange tråder i løpet av en kveld. Og skriver litt her og litt der. Men desverre så husker jeg ikke alle plassene jeg har vert:veitikke:.
Er det noen mulighet her inne for å søke på signaturen min , og på den måten få fram mine innlegg, forhåpentlig vis med svar?

Det går bedre og bedre.

Nille sa for siden:

Du klikker på "nicket" ditt i en post. Da du frem tre valg, hvorav ett er "finn alle innlegg skrevet av Grovsnus". Og vips så har du en liste over alle innlegg du har skrevet ! :D

Megvel sa for siden:

Og, i tillegg: Om du lurer på om noen har svart på innlegg du har skrevet eller journalen din, så klikker du på Uleste innlegg eller Uleste Journaler her oppe på det blå, da ser du alt som er oppdatert siden du sist var inne! Trykker du på "kontrollpanel" så kan det hende at din konto er som min (jeg gjorde ikke noe spes for å få dette) at alt du har skrevet noe på er abonnert på, da har du en liste over alt du har skrevet der og!

Et siste tips, leser du noe som du synes fortjener ros, så kan du trykke på den lille vekta øverst i vedkommendes innlegg og skrive en positiv kommentar til dem. Da får de såkalte ryktepoeng. Og flere sånne grønne prikker etterhvert (du ser dem oppe til høyre), folk med mange grønne og flere typer grønne har lang fartstid og virkelig peiling!

sma sa for siden:

Dette visste ikke jeg så takk for tipset! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.