Nå skjønner jeg ingenting, og håper at noen av dere erfarne kan svare meg.
De første dagen gikk jeg ned 2 kg (julekiloene mine), de hadde nok forsvunnet uansett.
Deretter gikk jeg ned 1,5 kg og plutselig over natten i helgen så hadde jeg gått OPP 1,5 kg.
Jeg er i ketose og spiser 15 karber eller litt mindre pr dag. Magen fungerer hver dag også.
Er det noen som har en forklaring? Jeg kjenner at jeg blir litt "stressa" jeg.
Hvis jeg ikke hadde vært så stresset, så hadde jeg sett de andre spørsmålene på forumet før jeg slang ut mitt. Ser at noen andre også har gått opp, så jeg skal finlese svarene de har fått.
Fredag spiste jeg store IFA og sjokoladen som heter sukkerfri, men holdt meg under 15 karber, men det kan jo være noe der. Jeg tåler egentlig ikke kunstig søtstoff i pastiller o.l., får så vondt i magen, men sutsøget satt inn for fullt, med påfølgende magevondt.
Jeg har akkurat sluttet å røyke, så jeg har sug etter et eller annet til tider.
Takk for svar Torkil
Veie en gang i uka ja; jeg som har veid meg hver morgen, må nok slutte med det ja he he.
En annen ting er vel å ikke spise IFA og sukkerfri sjokolade, men konsentrere seg om riktige karbohydrater.
Jeg gjorde samme feil.. Jeg har veid meg annenhver dag denne uken, og var veldig stolt da jeg hadde gått ned 2,4 kg på under en uke. Da jeg veide meg i dag (mandag er egentlig veiedagen min) så hadde jeg gått opp 0,7 kg igjen.
Så jeg har bestemt meg for at jeg IKKE skal veie meg andre dager enn mandag.. For som Torkil sa, da slipper jeg å se svingningene, og blir dermed ikke skuffet hvis jeg har gått opp litt av det har gått ned.
MEN, du har gått ned 2 kg, og det er jo kjempebra! Stå på videre! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.