< Tilbake til oversikten

Kyllingvinger

Sheena sa for siden:

Jeg har ferdigkrydrede kyllingvinger. På posen står det at det er under 0,5 g kh pr 100 g, men jeg ser at det er sukker i krydderblandingen. Har dette noe å si, eller kan jeg stole på innholdsfortegnelsen?

Torkil sa for siden:

Hei
Du kan sikkert tro på deklarasjonen, det er neppe tale om store mengder sukker. Kyllingvinger er gode på Ketolysekuren da de inneholder mye fett, rent protein og så smaker de jo ikke verst.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Sheena sa for siden:

Thank God! Gleder meg veldig til middag :) Men et annet spm til Torkil: Jeg går på p-piller og har kunnet stille klokka etter syklusen min. MEN: nå har jeg plutselig fått mensen, en uke for tidlig! Er dette noe jeg må regne med på ketolysekuren? Hvor lenge må jeg i såfall regne med å slite med uregelmessigheter?:confused:

Marilyn sa for siden:

Nå er ikke jeg Torkil, men jeg svarer likevel :snill:
Det samme skjedde med meg.. jeg har p-stav, og skal ikke få mensen i det hele tatt. to dager etter jeg begynte på kuren fikk jeg mensen..
Så for meg virker det som om det kan ha noe med kuren å gjøre ja..

Hvis du leter litt gjennom trådene her, så ser du at det er flere som har hatt rot i syklusen sin..

Torkil sa for siden:

Hei
Og den som leter vil forstå at det er hormonbalansen som normaliseres og det kan gi kluss i blødningene i overgangen til kroppen har vendt seg til det nye kosthold. Blir det for plagsomt kan legen forskrive provera som "nullstiller" livmorslimhinnen.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.