Summer sa for siden:
Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne? :p
Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...:p
Summer sa for siden:
Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne? :p
Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...:p
Fedonisten sa for siden:
Du bare MÅÅÅÅ ha lest slanketipset til Pamela Anderson (hu med puppa vettu), for hun gjør akkurat det samme!!!
[color=purple][/color]
Avslørt Lise!!! :p
MHM sa for siden:
Ergo har du gjort det også da, Fedonisten...! :p
Det er et lurt tips i alle fall!
Noe annet jeg har lagt merke til, er at de dagene jeg har brukt tid på å stelle meg, sminke meg og pynte meg, så har jeg ikke så lyst til å spise noe usunt. Jeg føler meg liksom mer ovenpå - trenger ikke søtt.
[color=#000080][/color]
Så moralen blir: Puss tenna og smink deg! :D
magdalena sa for siden:
Jupp stemmer det.Vil heller ikke spise noe etter tannpuss..:p Men for mye tannpuss er vel heller ikke bra...:confused:
Summer sa for siden:
Neihei, jeg kom faktisk på dette geniale tiltaket helt av meg selv der jeg sto og pusset tennene mine, og det hadde ingenting med puppene mine å gjøre...;)
melene sa for siden:
Er det virkelig sant? :confused: Hjelper det å pusse tenner? Er dette slutten på 25 år med hemmelige turer i snopeskuffen? I så fall er jeg evig takknemlig for tipset:) Kan nesten ikke vente med å prøve. Men i kveld er det for sent, og lysten som kom før jeg leste dette ble stillet av en box pepsi max... Men i morgen, I MORGEN, har jeg middelet klart, tannbørsten er klar og snopeskuffen kommer til å skrike hysterisk av mangel på oppmerksomhet. Gleder meg som en unge til julaften.Kan man trekke fra unormalt store utgifter til tannbørster på selvangivelsen, forresten?:rolleyes:
melene
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.