Jeg synes dette ser helt ok ut. Bare vær obs på ikke å spise for mange tomater pga karberinnholdet. Hvis du ser på matvaretabellen på forsiden av forummet her, vil du finne mange ting der er mindre karber i.
hehe...ja... det var jo liksom ikke meningen å bli så mett.... :p
Trodde liksom at det ikke var så mye mat så lenge det ikke var brød til..... Har faktisk holdt meg mett og fin helt til nå... Litt sen lunsj som besto av ost og skinke..... :spisesnakNå holder jeg nok frem til middag.
Takker for tipset med tomater.... faktisk ikke sjekket innholdet i de.... :(
Dette er et snedig fenomen, dette har vi eksperimentert med i familien nemlig. Den som spiser brød til må ha mere mat for å bli mett, den som ikke spiser noe brød til måltidet blir fort mett på mye mindre mat :lol:.
Tøft! Digger dette!
Fett og proteiner metter mye mer enn brød. Tenk på hvor mange brødskiver eller pannekaker man klarer å spise. Prøv og spis smør og se hvor mange skjeer man kan spise. Det blir forskjell på volum det!
Ps. Og ja, vær forsiktig med tomatene hvis du kan. De er pr def et bær! De som ikke tåler bær, tåler ikke tomat heller, (sånn som meg, f.eks.)
:) Hvis jeg spiser tomat stopper vekta dønn! Men dette er selvfølgelig veldig individuelt. Prøv deg frem sjøl.
Jess, dette er svaret til de som teller kalorier og tror forbrenning er konstant i kroppen uansett kosthold....og grunnen til at lavkarbo virker...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.