< Tilbake til oversikten

"Vervet" kanskje en på jobb i dag :D

Millsi sa for siden:

HUn syns det virket såå spennende!!! Hadde vurdert noe ala lavkarbo selv,men ikke riktig satt seg så mue inn i det. Jeg fortalte hvor mye jeg har gått ned på hvorkoprt tid,og hun ble riktig så gira!! Skal låne boken min,og hun la om allerde på flekken på jobb :D

Ga henne selvsagt nettaddr hit,så jeg må bare si; hei.hei og lykke til om hun dukker opp :)

Torkil sa for siden:

Hei
Det er på denne måte Ketolysekuren er blitt spredt til hele landet og en del Nordmenn i utlandet.
De gode resultater og den behagelige måte å slanke seg på.
Hva med en liten ketolyseklubb på jobben?
Lykke til
Torkil :)

Millsi sa for siden:

Var fler rundt bordet ad vi snakket,men ikke alle var like intresserte,nei. hehe. Men når hun kommer godt inni det er vi blitt 2. Sammen er vi sterkere :D

Selma sa for siden:

Det var slik jeg begynte...En venninne kom på overnattingsbesøk og fortalte om ketolyse. Da jeg skulle lage frokost dagen etterpå, så måtte det jo bli noe som hun kunne spise. Og bæng!! Så startet jeg også:D Brukte henne som "bok" til jeg fikk lest den ordentlige. Startet 11. oktober og har til nå gått ned 10 kg. Det er med ketolyse-fri jul:D:D

Torkil sa for siden:

Hei
Bare vent til vekttapene blir godt synlige DA blir interessen plutselig en annen.
Stå på
Lykke til
Torkil:)

Marilyn sa for siden:

Jeg har fortalt de andre på jobben at jeg går på ketolysedietten, og de trodde ikke på at det funket. Så da kan de bare vente til den dagen jeg kommer inn på jobb med flat mage og trange jeans! hahahaha! :geip:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.