< Tilbake til oversikten

Hva er dette for noe?

martefie sa for siden:

OK, nå har jeg vært på fase 1 av South Beach i 5 dager. Og jeg tisser og drikker hele tiden. Noen som vet hvorfor? Kan ikke huske at jeg holdt på slik forrige gang.

Det mest karborike jeg spiser er belgfrukter, til maks ett måltid pr dag, ellers rimelig lavkarbo og normalfett om jeg skal si det selv. Drikker kaffe...

Nille sa for siden:

Det er absolutt helt normalt. Dietten i seg selv er vanndrivende og enkelt sagt så skal all faenskapen ut ! Det er derfor viktig at du drikker mye og tar vitamin og mineraltilskudd, siden så mye av det også skylles ut gjennom urinen.
[font=Comic Sans MS][/font]
Det hjelper ikke å IKKE drikke. Da blir du dehydrert og slaggstoffene blir ikke skylt ut !

martefie sa for siden:

Jeg drikker vann stup i ett og tar to multivitamin hver morgen. Må være mye slagg og dritt, ja, for til tross for vanninntakets størrelse virker det ikke som om jeg har drukket noen ting når det er på vei ut, sånn fargemessig. Om du forstår. :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.