< Tilbake til oversikten

I dag her jeg

!Skrammel! sa for siden:

spist 38.8 g kh! Er det formye?? :confused::confused::confused:

uff skulle stått har da i overskriften! går litt fort noen ganger!

Gerd sa for siden:

Ja, er mye det. Pe ketolyse skal du spise mellom 15-20 karber dagen, mesteparten fra grønnsaker som vokser over jorda. :)

Goggen sa for siden:

Au-au -au

Dette er 200 armhevinger og 392 sit-ups!
Og 30 min. løpetur

Neida, gå videre du. Men er du på en kur er det ihvertfall nok. Du bør begrense karbohydratene.

Det er veldig store forskjeller på hvor mye vi tåler, så det må du nesten sjekke selv.

Lykke til.

!Skrammel! sa for siden:

jeg klarer jo ikke skrive heller!!! det skulle stå 28.8!!! uff!!!! men skjønner at det også er mye!?

Goggen sa for siden:

28.8 er ingen krise, men likevel bør du lengre ned.
Vanskelig, men gjennomførbart.

!Skrammel! sa for siden:

hihi! ;) ikke vanskelig heller! 20 av de gramma er den JÆVLA sjokoladen (unnskyød fransken min) jeg bare MÅTTE spise! Jeg har litt startproblemer! Men det kommer seg! så hadde det ikke vært for den hadde jeg bare spist 8.8! sukk!

Goggen sa for siden:

Flott!
Etter en uke eller to slipper sukkersuget. Chrome-tabletter kan visstnok hjelpe.

Kutt sukkeret og få et bedre liv!

!Skrammel! sa for siden:

Tar chrome morgen og kveld! Sitter nok mest i hode vil jeg tro! ;);) Jeg TROOR jeg har veldig lyst på å da får jeg jo veldig lyst på! I dag var det jo Lørdag også! Klarer meg jo fint helt til jeg tenker på det! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
men nå er det slutt!

Goggen sa for siden:

Du er på vei!
Lykke til!

Husk at sukker er dop. Det tar litt tid å få det ut.

Lisbeth sa for siden:

Den kan jeg skrive under på..slutta å røyke for 2 mnd siden, og begynte å trøste meg med sjokolade istedet. Begynte på Ketolyse nå torsdag, og suget etter sukker er omtrent det samme som suget etter røyk var (og er noen ganger fremdeles..)

Noen gode råd når kroppen VIL ha no digg, og tanken ikke slipper??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.