Jeg er ny her på forumet, men har gått på Ketolysekuren før, så er ikke helt fersk i den sammenheng. Forrige gang jeg fulgte kuren leste jeg endel her inne, men registrerte meg ikke. Den gangen ga jeg dessverre opp for tidlig på grunn av sykdom, men nå skal jeg igang igjen!
Skal tilsammen ned 25 kilo og vil helst være kvitt de første 15 før den 1. mai. Da begynner jeg nemmelig på jobb igjen etter ett års mammapermisjon.
Ser dere lager blogger her inne! Så gøy! Jeg skal lage meg en sånn, også kan de av dere som vil vite mer om meg lese der! :)
Men det jeg skulle spørre om da!... Jeg vil ha en pang-start og skal nille (jeg sa jo at jeg hadde lest mye her inne :)) de to første ukene, med start på mandag. Noen som vil være med??? Hadde vært fint å ha noen å gjøre det sammen med så det ikke blir så tungt å komme igang!
Jeg skal registrere vekt mandag morgen og veie meg hver mandag etter det.
Det er lurt å bruke journal og få folk til å følge deg sånn! (En pm til moderator her kan få flytta denne tråden til Min Journal på medlemsområdet!)
Jeg niller sånn omtrent enda, finner det veldig enkelt (minus Cola light og kaffe :D), og det deilige er jo at blodsukkeret er HELT FLATT.
Deilig deilig! Nå står kyllinglår med rosmarin og surrer i ovnen, det kan jeg spise hver dag om jeg vil, med skinn! nam nam...
Lager du det nå? Midt på natten? Eller kaller du det morgen? Jeg er på nattevakt, nemlig, så jeg kaller det absolutt natt.., og de to tyngste timene. Snart bare en tung igjen. Det er hardt fra 4 til 5 og 5 til 6. 6 til syv er litt lag, men ikke så gal. Gleder meg til å finne dynen om 4 timer =)
Hvis flere deltar i samme tråd kan den ligge enten under Atkins (det blir vel det riktigste) eller Ketolyse.
[font=Comic Sans MS][/font]
Er det en personlig journaltråd kan den ligge under journaler.
Trådstarter velger om dette er hennes journal eller om det skal være fellestråd.
For ordens skyld: Nilling er IKKE det samme som ketolyse. Nilling er Atkins Induksjon "by the book" - ingen unntakl, ingen utskeielser, ingen bær, ingen nøtter, og lite/ingen søtstoff. Ingen ferdige lavkarbovarer som barer eller sukkerfritt snop.
Står ikke matvaren på lista til Atkins skal den IKKE spises.
Megvel: Tror jeg drøyer den journalen littegranne... Har startet blogg, og det får holde foreløpig. Var ikke meningen å skrive et typsik journalinnleg. Skrev for å høre om noen ville være med å nille til uka, men ble til at jeg skrev litt om meg selv også, siden jeg er ny her :)
Jeg er med! Starter nemlig opp igjen for fullt i dag, og da er det greit å nille! Gleder meg!!! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.