< Tilbake til oversikten

Er det vanlig med rot i syklus?

MorStine sa for siden:

...ved oppstart på runde to (eller fler) med ketogen diett også? Hadde mye kluss i sommer/høst. Fikk mensen lille nyttårsaften, ferdig forrige fredag og i dag småblør jeg igjen... Erre muli'? Er det ketosen som gjør det eller burde jeg komme meg til lege?
Var hos gynekolog i februar, og da tok han prøver i fleng, så jeg kan ikke innbilde meg at det feiler meg noe altså.

Satser på at jeg skal igjennom samme rotet igjen da, festlig:mad:

Marilyn sa for siden:

Jeg skal egentlig ikke få mensen, fordi jeg har satt inn p-stav, men jeg fikk mensen i forgårs. Og her er det ikke snakk om småblødning nei... så tror det er pga ketolyse...

:)

janine75 sa for siden:

hihi.. vi er medlem av samme klubb vi tror jeg MorStine!! her er det av og på hele tide... kom bare ett par dager etter at jeg startet på igjen etter jula... temmeli lei for å være helt ærlig

Men nå har jeg egentlig ikke så mange kilo til som skal av... men for ett fleskelass jeg allikevel har rundt mage rumpe og lår.. tror jeg skal begynne på bailine igjen for å få strammet opp litt!!

Blomsterpotta sa for siden:

De første 8 ukene på min ketolysekur så var det mensen mer eller mindre hele veien..til å bli gal av!! Men de siste ukene nå så er alt som normalt..det går seg visst til etterhvert:)

Megvel sa for siden:

Se det Torkil sa om dette! Det finnes medisinering for dette, da blir det fikset på ti dager! Og, som ei uten noen store hormonelle problemer eller tendenser (mye fordi jeg nekter alle tilskudd bortsett fra mikro-tyroksinen min da, og pga Arnicaen min, kanskje? Pluss at jeg er på siste platå...), så har jeg ikke hatt forandringer overhodet! Kanskje de som sliter mer med metabolsk motstand har mer av dette, slik som også Torkil nevner?

TattyTeddy sa for siden:

lovende å lese for meg som har den hver 7-8 mnd bare...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.