< Tilbake til oversikten

Kan man spise skinnet på grillet kylling?

mor til 3 gutter sa for siden:

da tenker jeg på den kyllingen som man kjøper varm ferdig grillet i kjøttdisken? Er det masse karbohydrater i krydderet de bruker på dem? Noen som vet?

Marilyn sa for siden:

Etter det jeg har hørt så kan man spise alt på kyllingen :D

Goggen sa for siden:

Ikke bare kan, men bør spise skinnet. Det er jo der det fine fettet er.

Du kan spørre i forretningen om hvor mye sukker det er i krydderet.

MorStine sa for siden:

Oh, yes!!! Som regel bruker de vanlig kyllingkrydder og det er uten karber!

MorStine sa for siden:

Kan få litt vondt i magen av å spise bein ass:åpplyser:

:D

Marilyn sa for siden:

Hehe, ja, jeg mente da ikke at man skulle spise beina da, men det trodde jeg folk skjønte.. fnis

Linn H sa for siden:

haha:-)

Du må gjerne ta skinnet fra naboen sin også! Er jo faktisk det beste med hele kyllingen (skinnet altså!):-)

Iset sa for siden:

Jepp det kan du men jeg skjønner ikke at noen orker. Min mann elsker skinnet mens jeg sitter og brekker meg. Det er jo HUD. :eek:

Ja, jeg vet jeg er sær og ikke akkurat i flertall når det gjelder dette, hehe.

Helene sa for siden:

baconsvor er og hud.. men utrolig godt ;)

Selma sa for siden:

Jeg er heller ikke akkurat overbegeistret for skinnet, men det er mest fordi jeg egentlig har helt fobi mot synlig fett.....Skal jeg spise koteletter, småsteik, kylling osv. så sitter jeg omtrent å dissekerer kjøttet for fett før jeg kan spise det. Ikke akkurat gunstig på ketolyse da:o Men tar fettet igjen på andre måter...håper jeg:D Har aldri tenkt på det som hud, men nå blir jeg vel å gjøre det antar jeg:p

Iset sa for siden:

Ja det kan jeg godt få i meg, men jeg kjenner jeg har litt angst allikevel. Spiser aldri svoren på ribba heller. :sær:

Iset sa for siden:

Haha jeg og. Til og med på bacon klipper jeg av alt det hvite. Takler ikke kokt skinke med hvitt i heller, så jeg må alltid kjøpe den dyreste som er HELT fettfri. Synd, men jeg takler det bare ikke. Tar det igjen med andre ting jeg også, feks. mye smør, rømme, ost og lignende.

Risten sa for siden:

Du får prøve å spise med dempet belysning, da ser du ikke fettet ! :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.