< Tilbake til oversikten

Atkins produkt

solsikke sa for siden:

Tenkte jeg skulle dele noen erfaringer med angående atkinsprodukter jeg bestilte før jul.
Har no nett spist spaghetti...og den var kjempe god, smakte nett lik som vanlig...
Har også laget lasagne med kjempe vellykket resultat, og kokt penne...og de smakte også likt som vanleg pasta.
Kan anbefales...

Jeg kjøpte også litt snop...
Marsh Mallow kjempe gode..
peppermyntedrops, kjempe gode
Smørtoffee`gode på smak, men en liten bismak
Jellybeans, kjempe gode
Cola gums, helt grei

Kjøpte også fruit cream caramell, men disse smakte ikke godt...:(

Bestilte også ulike typer cavalier sjokolade, men det finnes jo også i helsekoster..

Det eneste som var minus er frakten, den er ganske dyr.
Men etter mange uker uten pasta..var det vert hver en krone

Betalte ikke toll

Tenkte kanskje dette var noe dere kunne dra nytte av...
www.atkinsprodukter.se

Lykke til med bestillinger!!

solsikke sa for siden:

Hadde vert fint viss andre har erfaringer fra andre leverandører, dialife e.l. som dere har lyst å bringe videre...

Marilyn sa for siden:

Kan man spise dette når man går på ketolysekuren? :)

Marilyn sa for siden:

Jeg håper det, for nå har jeg bestilt et par ting derfra.
Jeg synes bare det var litt rart.. det stod at den eneste betalingsmåten jeg kan velge mellom er forskuddsbetaling. Men jeg la aldri inn visa nummer eller noe. Plutselig stod det at orderen min var ferdigbehandlet og at varene kom om 2-5 dager.

Vet du noe om det Solsikke?
Hvordan var det da du bestilte?

janine75 sa for siden:

er det også noen som vet hvor i sverige man får kjøpt disse produktene? f.eks i området svinesund/strømstad...

Smula sa for siden:

Jeg mener å huske at hver gang Atkinsproduktene blir brakt på bane her omkring, blir det sagt at de har for høyt karbeinnhold til at de kan benyttes på denne kuren.

...men du har selvsagt sjekket næringsverdien på de respektive produktene og slått fast at de har lite nok karber til at du kan innta dem på ketolyse?

solsikke sa for siden:

Jeg har brukt disse produktene, og jeg kommer ikke ut av ketose...
Det er lite karb. så ut fra min erfaring gjør det ingenting. En skal jo liksom ikke bøtte innpå heller da...men greit med litt variasjon:)

Jeg også måtte forskuddsbetale varene; men jeg la inn visanummer da..
Varene kom etter ca en og en halvuke...
Jeg ble vertfall godt fornøyd..
Håper du og Marley blir fornøyd:)

Marilyn sa for siden:

Okei. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte forskuddsbetale, og at jeg kom til å få en mail innen 24 timer der det stod hvordan jeg skulle betale. Jeg har ikke fått noen mail, og jeg har heller ikke lagt inn visanummer.. hmm...

Ja, hvis det er spaghetti og lasagne og godis jeg kan spise uten å ødelegge kuren, så kan jeg love deg at jeg blir fornøyd! :stortsmil

Lindabtn sa for siden:

Det kan jeg også love deg at du blir. Helt supre produkter til lørdagsmiddagen. Tror jeg må slenge inn en bestilling til jeg også :p
Bare husk å bestill mama lupes lefsene. Det er en klassiker

Marilyn sa for siden:

Så bra :stortsmil
Mama lupes lefser? Hvaslags lefser er det? Sånne man bruker til taco f.eks, eller sånne søte?

Iset sa for siden:

Marley: tortillas, sånne til taco. De skal visstnok smake temmelig likt vanlige tortillas. :)

Marilyn sa for siden:

ÅH!! Jess!! :stortsmil

Takk takk takk! Da blir det taco MED lefse snart da! :D

Lindabtn sa for siden:

Jeg synes de er bedre enn vanlig taco lefser. mye mer smak og de metter mye mer. De e små da, men det er godt fordet :sikle:

Marilyn sa for siden:

Høres jo skikkelig bra ut dette her :) Må prøves altså.. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.