< Tilbake til oversikten

Omgangssyke

janine75 sa for siden:

i natt fikk jeg skikkelig omgangs syke... spydde,dreit, svettet og fikk feber... alt jeg drakk kom opp igjen etter kort tid!
så dagen idag har ikke vært noe god. det eneste jeg har klart å beholde er en lollipop is!!

Hva har dette å si for kuren nå? omgangs syke... og ikke fortsatt som kuren tilsier.. men det var slettes ikke noe annet jeg orket tanken på å prøve på enn den isen..

Går det greit å begynne på igjen i morgen som vanlig? tror ikke jeg kommer til å få i meg så mye mer/annet idag enn is.. kjenner alt byr meg i mot!

Tusta85 sa for siden:

Når man har omgangssyke så er det viktig å få i seg væske, uansett hva det er. Cola uten kullsyre i meget små sup kan være effektivt på magen.
Spis det du klarer å holde på og ikke tenk ketolyse.

Ketolysekuren løper ingen steder, og jeg tror heller ikke du vil legge på deg særlig av å spise litt annet i den perioden du er syk.

Hadde selv en kraftig rundt i jula og jeg gikk faktisk NED i vekt sel om jeg spiste det ene og andre for å få magen til å holde på noe.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.