< Tilbake til oversikten

Smerte/kløe fra korsrygg nedover i bena ...

nita58 sa for siden:

Hei!

Jeg har begynt på Ketolyse .......igjen! Er på dag 2, men igår begynte jeg på kvelden å få vondt/kløe fra korsryggen og den sprer seg med samme type smerte nedover begge bena. Måtte stå opp kl.02 inatt og ta meg 2 paracet.
Det er utrolig irriterende og det blir verre når jeg sitter, tar Ketolyse tabl. Er det noen som har noen erfaring med dette når de begynte med Ketolyse???

Hva kan jeg gjøre?:confused:

MorStine sa for siden:

Iom at det stråler nedover i beina fra korsryggen, så er det første som slår meg isijasnerve i klem. Hadde det i svangerskapene mine...

Kan ikke se hvorfor det skulle ha noe med ketolyse å gjøre? Vet mange sliter med leggkramper ol pga magnesiummangel, men jeg er jo ingen lege, bare synser og tenker;)

nita58 sa for siden:

Du har helt rett MorStine, har kikket litt på nett og det ligner på isjias. Jeg tenkte mer på kløe i bena og sånn, men dette er mye verre siden det starter i korsryggen.

Dette passer utrolig dårlig, flyttebilen kommer imorgen(de pakker for oss heldigvis), men vi må jo pakke alt opp i det nye huset. Har tatt 2 paracet, for jeg har en del å gjøre. Håper dette går over kjapt, noen med erfaring og gode råd????

Det hjelper å være i bevegelse:rolleyes:-har aldri hatt dette før, selv da jeg gikk gravid for 3 år siden.Ufff:(

Marilyn sa for siden:

Uff, dette hørtes ikke noe godt ut :(
Eneste 'tipset' jeg har er å kjøpe en type smertestillende som heter Ibufrofen (eller noe lignende).. ikke vanlig ibux, de er litt sterkere enn de vanlige. Hvit og grønn eske. Får kjøpt de reseptfritt på apoteket. Jeg kjøpte de en gang jeg hadde så vondt i nakken at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Kunne ikke røre på hodet. Tok 1 sånn pille, og smertene var over etter 15 min.. :D

nita58 sa for siden:

Tusen takk for gode råd!
Jeg bor i utlandet så jeg får nok ikke tak på Ibufrofen, har Paracet og noe som heter Advil(amerikansk merke).