Nå skjønner jeg fint lite her! :p;) Jeg har begynt med ketolyse nå,men skal jeg følge induksjonen til Atkins de 2 første ukene?? Jeg har hittil spist under 30 kh hver dag og prøvd å holde meg under 10 som det står i boken! :rolleyes: Jeg har gått ned 2 Kg på 1 uke og 4 dager! Men skulle jeg egentlig ha fulgt induksjonen?? :confused::confused:
unnskyld alle de teite spørsmålene mine! hehe! Det er jo alltid noen som skal ha det inn med teskje! :p:p;)
Hvis du har lest ketolyseboka, hvordan klarer du å blande inn Atkins, da?
I boka står det tydelig at du skal ligge på 15-20 karber hele tiden.
Det er ikke mer komplisert enn det.
Induskjon er de to første ukene på Atkins, og der skal man spis 20 kh, og kun spise matvarer fra denne listen. Dette er en ketogen diett, som gjør at kroppen din kommer i ketose.
Ketolyse er en annen ketogen diett, som også gjør at kroppen din kommer i ketose, og her følger man boken til Torkil. Han har ingen liste over hva som er tillatt/ ikke tillat, og det er ikke så strengt som Atkins Induskjon. Man skal på denne dietten spise 15kh for kvinner og 20kh for menn.
Det er ikke noe poeng i å spise så lite som 10 kh pr dag, fyll opp kvoten din med masse grønnsaker!
jo jeg leste masse tråder rundt om kring her da og det var da så mange som snakket om det! Og at begynnelsen var så lik osv! Men flott! da trenger jeg ikke tenke mer på det! :D
hahahahaha! :D:D:D Jeg har tenkt 10 hele tiden jeg!! Sjekka opp mot boka nå å der sto det jo 15! :cool::rolleyes: At det er mulig! Vel som jeg sa..... Teskje! :p:p
Jeg syns det er flott at du spør. :)
Fortsatt lykke til! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.