< Tilbake til oversikten

Tips til variert drikke

Trolla sa for siden:

Blir lei av å bare drikke vann og kaffe til frokost feks.
Jeg elsker melk og juice og slikt, men det gå jo ikke på ketolyse. Finnes det noen gode substitutt??
Synes ikke lightbrus eller light saft passer til frokost. Finnes det noen type Juice som er godkjent på ketolyse??

MorStine sa for siden:

Det gjør nok dessverre ikke det, all juice er basert på frukt og bær, så da blir det mye karber i ett glass.

Hva med te? Eller vann med sitron el?

themommy sa for siden:

hei. jeg pleier å drikke soyamelk uten tilsatt salt og sukker. Den har bare 0,2 kh pr 100 ml. Det står at den er egnet til matlaging og baking, men jeg syntes den er kjempe god! kan godt drikke flere glass etterhverandre.

Trolla sa for siden:

Kanskje jeg skal prøve den da. Det er vanskelig å være uten melken da jeg er en orntlig kalv , hehehe:D

Linn H sa for siden:

jeg også synes drikke er vanskelig. Etter at juicen og melken måtte gå er det blitt alt for mye brus:(
Så her går det i vann, brus og te.....

Lindabtn sa for siden:

Eller du kan lage en grønnsaksjuice. Da får du både næring og en god kvote grønnsaker. Ellers drikker jeg mye vann med lime i og farris med forskjellige smaker. men jeg skjønner godt hva du mener. vanskelig å finne noe når man er lei av vann....

martefie sa for siden:

Urtete. Kald eller varm. F eks Rooibush (eller åssen iverden det staves) er kjempegod. (ikke sjekket for karber, den smaker ganske søtt, men hvor mye klarer å lure seg ut i vannet uansett)
Vann med agurk, sitronmelisse, mynte, en bit melon (noen andre kan sikkert spise resten av den), jordbær. Det gir litt "brekk" på vannet

Tiger sa for siden:

Nå kjenner ikke jeg til hva som er "godkjent" på denne kuren.

Jeg drikker forskjelligen juice typer fra coop pluss.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.