Jeg var på Coop Extra i går (den nye som ligger ved Maxi, de har såå mye billig og kjøttdeigen koster alltid 19,- kroner så jeg handler ofte der). Tilfeldigvis (for JEG går jo ikke og ser i slike hyller :flau:) så jeg at Freia sin 86 %-sjokolade bare kostet 6,- kroner for en 100 grams-plate! De andre (70 %, bringebær, appelsin osv) kostet jo tre ganger så mye.
Ville nå bare tipse. Tror kanskje jeg skal bake en kake eller noe, ble litt godtesyk her. Kjøpte to plater, skulle vel kjøpt mer. Liker at den ikke er så søt som den der 70 %, dessuten har den mye færre karbohydrater enn den.
Blir det ikke billigere å kjøpe til vanlig pris?
Ellers kan vi på denne kanten (den beste) av landet arrangere handleturer til sandnes... Dere andre har jo sverige for pokker...
Å, det er ikke langt til butikken i Kristiansand, men jeg skjønner ikke dette med tilbud. Det blir alltid minst dobbel pris for meg pga. at det følger så mye annet med....:o
Nei, det koster sikkert nesten ikke noe:)
Men selv om du kjøper 10 plater, og bruker 20 kroner i porto, og vanlig pris på sjokoladen er 12 kroner... ? Så har du spart 40 kroner... ingen formue altså.
Og hva skal du med sjokoladen i første omgang? :)
Ingen normale regnestykker funker på sjokolade. For altså, kjøpet man inn 10 stykker så spiser man 10 stykker og så er det tomt. Den er selvforduftende rett og slett. Så det kan i hvert fall ikke jeg gjøre.
hehehe...
genial om man skal bake litt eller noe også....
også holder det med lite, så lenge det er 86% sjokolade...iallefall for meg!
Men foreløpig holder jeg meg UNNA!!
De siste kiloene skal AV
Ikke for å terge deg, Hyper :flau:, men jeg ble litt nysgjerrig på hva prisen ville bli, sjokolade er jo ganske tungt, og 5 stk er 500 g. Da er portoen på 50-55 kr, så du sparer ikke mer enn 5-10 kr på det (med utgangspunkt i at sjokoladen koster 18 kr til vanlig). Da lønner det seg bedre å kjøpe ni plater (ikke ti, for da kommer du over en kilo inkl emballasjen) :).
Det høres ut som om disse smart-konvoluttene eller eskene må være det rimeligste alternativet for å sende sjokolade. Disse går jo ikke på vekt, men volum. Og man bare stapper i så mye man kan. Det er mange størrelser, sjekk på posten.no
Jah hadde jo vert fint med en tur til Sandnes.... så kan man jo gå på salg på Vågen samtidig(dersom man hadde peng på kontoen da). For øvrig har jeg bare funnet denne sjokoladen på Coop mega, noe som irriterer meg litt siden jeg jobber på Joker... (da må jeg gå til "konkurrenten").....Og ungene elsker denne sjokoladen får jo ikke ha noe i fred lengre
Nå ser jeg for meg en haug med litt store damer (håper jeg ikke fornærmer noen) som skviser seg inn på coop'en og strener rett til sjokoladehyllen og tømmer den!
Eg e med:)
(spiser jo ikke sjokolade selv da, men blir med bare for sjåvv)
Rart. Det stod ikke oppgitt noe tilbud her heller, jeg så det bare tilfeldigvis på hyllelappen (de har sånne elektroniske prislapper på hyllene), og der stod det 6,40,- eller noe sånt. Kanskje det er feilprising? Jeg betalte iallfall det i kassen også. Fader, skulle hamstret!
Dette var iallfall 100 gramsplater, de vanlige. Må ha vært feilprising? Det skulle kanskje være 16,90.- men så var de priset til 6,90,-? Jøss, jeg må ned og se om de har flere. :lol:
Heretter skal jeg kun spise hypotetisk sjokolade :D
Jeg kjøper helst mintjokolade, for det liker jeg ikke hvis ikke nøden er veldig stor.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.