< Tilbake til oversikten

Spørsmål om proteinpulver og nøtter..

Trille sa for siden:

Har teknt å kjøpe proteinpulver til å bruke i baking + få nok proteiner i kjappe frukoster med yoghurt etc... Er det noen som har et å anbefale?? Er nøytral-smak det beste??
Jeg ammer, men tror ikke det gjør noe når jeg bare bruker det i tillegg til vanlig kost?

Også litt om nøtter... Hvilke nøtter er best på lavkarbo?

lokkebiff sa for siden:

Macademia-, Hassel-, Val-, Pekan- og Paranøtter.

Trille sa for siden:

så pea-, caju- og pistasjnøtter er fyfy?

lokkebiff sa for siden:

I det daglige vil jeg si JA!!!

Men til kos, av og til, er det bedre å spise litt f.eks peanøtter, enn en sjokolade!

martefie sa for siden:

JEg hodlt på å miste melka da jeg ammet og forsøkte lavkarbo. Sjekk [url]www.kellymom.com[/url] (=amerikanske ammehjelpen). Der står det om amming og lavkarbo!

Trille sa for siden:

Har ete Fedon-kost dei siste 10 dagane og melkeproduksjonen har auka. Men gullet fekk omtrent samtidig luft i magen. Har holdt meg unna grønnsaker nokre dagar, men ho har like mykje luft, så eg trur ikkje det har ein samanheng.
Synes liksom proetinpulver er litt kunstig, og derfor usikker på om det går samtidig med amming, men ser jo at det hadde vore smart.

Tess sa for siden:

Har aldri sett macademia eller pekan i butikker..?
Hvem, hva, hvor? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.