Max sa for siden:
Finnes det noen steder?
Det vil jeg nemlig ha :)
Max sa for siden:
Finnes det noen steder?
Det vil jeg nemlig ha :)
lokkebiff sa for siden:
FunLight IceTea Lemon??
(I Sverige har de FunLight Lime, knaaaallgod!!! Men altså ikke her hjemme... :mad: )
Max sa for siden:
Blir "feil" smak på Ice Tea Lemon.. ;)
Handler litt i Sverige, bor rett ved grensa, men har ikke sett der heller. Men det er jo "vanlige" dagligvarebutikker, ikke noe store kjedebutikker egentlig..
Lindabtn sa for siden:
Vann med masse sitronsaft i :D det eneste jeg kommer på i farta
Lindabtn sa for siden:
saft fra sitron asså :pIset sa for siden:
Jeg har også lett etter det, til å feks. bruke i ostekake og lignende. Men de har det ikke her. I Sverige har de nok. Søren at jeg ikke bor nærmere!
Nå bruker jeg bare lime-gele i stedet. I ostekake altså. Blir knallgodt.
Megvel sa for siden:
Jai ikke forstå:
Du vil ha saft, som i drikke-saft? eller saft som i "ha i 2ss limejuice"? For det sistnevnte må vel da lages av E330, det er visstnok mugg i det... Og ikke nok karber i 1ss limejuice til å kvalifisere såpass mye e-stoffer?
Iset sa for siden:
Tror han mener saft som i feks. Fun Light. Ser han går på ketolysekuren og i boka står det oppskrifter med Faun light sitronsaft, men såvidt meg bekjent finnes det ikke her i Norge. Jeg elsker også sitronsmak på drikkesaft. Må nok ta meg en Sverigetur ja.
Max sa for siden:
Han, Iset? HAN??? snurt
Ja, jeg mener saft som i f.eks. FunLight saft ja!
Men, har som sagt aldri funnet det verken her eller over grensa. Men sjefen min er jo svensk, kanskje jeg kan spørre om hun kan titte etter for meg :D
Iset sa for siden:
Oj er du dame? Haha. Men med det nicket og den avataren er det vel ikke rart man tror du er en mann da. :lol:
Jeg sliter litt med noen av nickene her inne, det er jammen ikke lett å vite hvilket kjønn folk er, og jeg som er så nysgjerrig av meg ...
Max sa for siden:
Kanskje jeg skal endre der? Til PuppeMax?
Iset sa for siden:
Hirr hirr, ja. :lol:
ElenaS sa for siden:
Hva med disse Ja-Da saft-pulver-posene? Sitronsmaken er veldig god :)
Max sa for siden:
Hva er det? Aldri hørt om før.
Iset sa for siden:
Det er sånne små poser med 2 pakker i en, pulver som du blander ut med vann. De har mange gode smaker, bla. ananas, eple, bringebær, sitron osv. De hadde jeg jo helt glemt ut! Vi solgte dem i helsekosten da jeg jobbet der, aner ikke hvor de selger dem nå. Se i butikkene, ved safthyllen.
ElenaS sa for siden:
De selger dem i forskjellige Meny og Ultra butikker, men det varierer veldig hvilke av disse som har produktet...Mmm vet bare om Ultra i Sandvika som selger dem i "nærheten" av meg. Men Confecta som er så og si det samme selges på flere Ica og Meny butikker :)
Som tips så smaker det SKIKKELIG digg med Kesam, Ja-Da sitron pulver, litt vann og litt søtstoff !
lokkebiff sa for siden:
[LEFT]Slik ser iallefall Confecta sin variant ut:
[/LEFT]
Max sa for siden:
Okei, takk for tips! Skal holde øynene oppe, skal på tur i helga, kanskje jeg rekker innom en butikk med litt bedre utvalg enn vi har her oppe..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.