< Tilbake til oversikten

Over 25 timer...

nalana sa for siden:

....siden noen har skrevet i 1000 tråden:eek: . Og det var meg sist ja, med mitt første innlegg i den. Iikke kan jeg få lagt inn flere heller, når det virker som alle dere andre har gått lei den:hylgrine:

Eller......:confused:

Anne sa for siden:

[QUOTE=nalana
..ikke kan jeg få lagt inn flere heller, når det virker som alle dere andre har gått lei den:hylgrine:

Eller......:confused:[/QUOTE]
Joda, Nalana...værsågod:D

Carbokiller sa for siden:

Enig. Her går det tregt. Her kommer jeg tilbake, endelig i sittende stilling og har tenkt til å bidra, men hva ser jeg? AT den siste som bidro var meg selv?!! Og så får man jo ikke lov å legge inn to etter hverandre heller.... Og jeg som hadde tenkt å fortelle om mitt nye fantastiske utseende og gode greier. Det har seg nemlig slik at jeg ennå røyker. Ja!! Fysj a meg!! Røyker fire om dagen hvis jeg er riktig uheldig. Dårlig vane og veldig dumt. Så har jeg sagt det også. Og for riktig å illustrere hvor utrolig dumt dette var så må jeg fortelle om gårsdagen. Sto på en parkeringsplass helt stressa og ringte en venninne som hadde det altfor jævlig. Skulle tenne meg en røyk og vips.. så gikk begge øyebrynene fløyten sammen med luggen. For lighteren nærmest eksploderte. Skal si det lukta svidd. Det lukter faktisk svidd ennå hver gang jeg dusjer. Ser ut til at varmt vann bringer frem lukten av svidd hår selv i timesvis etterpå.

Har du sett hvordan svidde øyebryn ser ut? Hmm....tenkte meg det. De krøller seg nemlig og blir litt saueull-aktig. Og så blir de nærmest hvite. Julenissen, er et ord som jeg plutselig kommer på....
Godt det ikke er langt igjen til jul. Trenger neppe forkledning i år.

Noen som vet hvor lang tid det tar før øyebrynshår vokser ut igjen??

Marit sa for siden:

:)

Herlig innlegg, røyker nemlig selv, HYJS.
Før det blir Jul igjen, ja da har de vokst ut igjen tro meg, napper og napper, men de er der etter to dager likevel.
Nei det blir nok ikke noe julenisse på deg i år heller:p :p

Synes du er flink som klarer deg med 4 om dagen:(

Det går kjempefort, hårene på øyenebrynene atltså.:o

Marit sa for siden:

:rolleyes:

Glemte meg litt jeg, skal jo bare skrive ikke svare, sorry ok?
Har skufla unger og mann både hit å dit i dag, da mener jeg ikke skufla, men det er det som trengs for att det skal gå unna i svingene.
Gleder meg til kurset, men har vært så lenge hjemme att det vil bli rart.
Er en sånn att det må ikke ligge en smule igjen etter, jeg er ute av huset.
Hvordan fixer jeg det, er ikke over renslig, men støvsuger:eek: hele tiden.
Noen som har en av venningskur til meg.

Gleder å gruer meg, men det må da vel gå bra?
Hjemme i snart 8 år, det skal bli godt å gjøre litt annet også.
Ikke sant vel?

Anne sa for siden:

I tilfelle det er en missforståelse.:cool:

Dette er ikke 1000 tråden. Bare en tråd som ble påbegynt fordi ingen hadde skrevet i 1000 tråden på noen timer og "noen " hadde behov for å minne oss på det :D

Carbokiller sa for siden:

Foreslår at noen limer inn Marits innlegg på 1000 tråden jeg... så kan vi fortsette der.

Anne sa for siden:

Ja kanskje HP kan flytte både det og ditt innlegg til 1000 tråden. Det er jo der de hører hjemme:D

Ellers så kan jeg godt skrive litt i 100 tråden, så du kommer til igjen....:)
[color=purple][/color]
men...HP...vil du flytte innleggene? Værsåsnill...:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.