< Tilbake til oversikten

Bytte av filosofi (?)

Sina sa for siden:

Har fulgt ketolysekuren frem til jul, med tilfredsstilende resultat. I jula har jeg tillatt meg å spise karbohydrater. Nå sliter jeg med å komme i gang igjen. Er rett og slett lei av maten. Lurer nå på om jeg skal ”gå” over til Lindberg tidligere enn først tenkt.
Da lurer jeg på hvor fort dere som sverger til Fedon går ned i vekt?
Hvor kan jeg få kjøpt ferdig blandet melblanding ? (syns det var alt for mange ingredienser i oppskrifta på Fedon brød)
Hvordan kan jeg finne ut hva GI innholdet i produktene er når jeg leser innholdsfortegnelsen?
[font=Calibri][/font]

Helene sa for siden:

Jeg har prøvd ganske mye rart. Prøver å gå over til Lindberg når jeg detter av ketosen.

Jeg går ikke mye ned da men klarer ihvertfall å holde meg stabil.

Egentlig så er jeg ikke den rett til å svare da jeg aldri har lest bøkene hans noe godt.

GI kan ikke leses på innholdsfortegnelser.

Dilly sa for siden:

Hei
Jeg vet ikke om det finnes ferdig melblanding, men brødene kan kjøpes ferdige på Rema 1000.

Du bør sikkert skaffe deg boka for å få med deg mest av oppskrifter osv, men du finner også en del oppskrifter og info her www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=-1&joinid=-1

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.