< Tilbake til oversikten

Hvor mange gram karbohydrater?

Nikoline sa for siden:

Jeg skal begynne på katolysekur og lurer på hvor mange gram karbohydrater man får spise per dag. Er det noen som vet?

Scania sa for siden:

Max 15 tror jeg..

Nille sa for siden:

Det anbefalte er 15 karber pr dag.
De fleste ligger mellom 15 og 20

MorStine sa for siden:

Ja, her har du jo fått svarene dine;) Signerer og tusler stille ut igjen:)

Velkommen forresten!

Gamla sa for siden:

Det slår deg at du spør om hvor mange g KH en skal spise ved Ketolysekuren!
Jeg må bare spør deg; har du lest boken????:confused:
Les den skikkelig og følg den, først da vil få virkelig glede av den flotte kuren!;)
Lykke til!:)

Nikoline sa for siden:

Jeg har bestilt boken på internett så regner med at jeg får den om et par dager. Skal lese den nøye og følge det som står der. Skal bli spennende å lese den!
[font=Times New Roman][/font]
Men tenkte jeg skulle begynne selv om jeg ikke fått boken, så kommer nok legge meg på 15-20 gram/dag.

Gamla sa for siden:

Det høres bra ut!:)

Erik sa for siden:

Hvilken bok er det dere mener her?

Batillip sa for siden:

Jeg er ikke helt enig. Startet på kuren først, leste meg opp her inne. Det var så mye mas om den boken at jeg endte opp med å kjøpe den. Jeg fikk hengeleppe. Det står ikke noe der som ikke står her.

Batillip sa for siden:

Slank med ketolysekuren.

Gracella sa for siden:

Men leser du boken, forstår du hvorfor du skal spise som du skal, og du vet også hva du kan spise og hva du ikke kan spise.
Du slipper å gå og lure på om du kan spise mat med xylitol eller om sukkerarter kan trekkes i fra. Du får også vite hvordan måltidene dine skal settes sammen.
Dette gjelder jo ikke bare for ketolysekuren, Fedon Lindberg med sin GI/GB er ikke akkurat selvforklarende og det er ikke gitt en nybegynner å vite forskjellen på Skaldemann og Atkins.
Mesteparten av denne infoen er her inne i deler, men de fleste nybegynnere klarer ikke å finne den, dessverre.

VSB sa for siden:

Jeg har lest en god del her inne siden april og fikk ketolyse boken fra biblioteket i dag. Syntes ikke det var så mye nytt der i forhold til hva jeg har lest her...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.