< Tilbake til oversikten

Fancy profilgreier?

Miriell sa for siden:

Hei:)
Jeg er ikke så god på sånne internett ting og ser at mange av medlemmene her inne har en sånn vektoversiktsting som viser hvor mye de har gått ned i vekt/hvor langt på vei mot målet de er. Jeg kunne godt tenkt meg det for å se selv hvor flink eller dårlig jeg er til å holde meg på matta. Hvordan gjør man det?

Mvh Miriell

Megvel sa for siden:

De heter ticker, det er omtalt flere ganger her inne, bare søk i forum!

Trolljenta sa for siden:

Hei og velkommen,

Da en titt på denne tråden: ticker

Miriell sa for siden:

Takk og takk folkens:) Fant linken og har laget en sånn ticker greie, men når jeg kopierer koden og limer inn får jeg beskjed om at det er en "invalid file". Får opp 3 forskjellige "koder", har forsøkt alle tre og deler av disse... Har sågar også forsøkt å lage en ticker i en annen tickergenerator, men får samme beskjeden. Noen tips om hva jeg gjør feil? Talentfull jeg:(

Megvel sa for siden:

Den øverste, bbCoden, hele greia, limer du inn i det nederste vinduet der du endrer signaturen. Tre linjer med hakeparanteser. Bruk forhåndsvisning og ta bort de ekstra linjene der det ikke står noe.

Miriell sa for siden:

Nå har jeg fulgt teskjebeskrivelsen til punkt og prikke og for sikkerhets skyld forsøkt både å kopiere koden og å klippe ut originalkoden å lime den inn og prøvd fra en annen pc i tilfelle min lagde krøll. Får fortsatt kun "invalid" svaret. Skjønner ingenting jeg...

Miriell sa for siden:

JEG FIKK TIL:D Takk for hjelpen alle sammen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.