Hei:)
Jeg er ikke så god på sånne internett ting og ser at mange av medlemmene her inne har en sånn vektoversiktsting som viser hvor mye de har gått ned i vekt/hvor langt på vei mot målet de er. Jeg kunne godt tenkt meg det for å se selv hvor flink eller dårlig jeg er til å holde meg på matta. Hvordan gjør man det?
Takk og takk folkens:) Fant linken og har laget en sånn ticker greie, men når jeg kopierer koden og limer inn får jeg beskjed om at det er en "invalid file". Får opp 3 forskjellige "koder", har forsøkt alle tre og deler av disse... Har sågar også forsøkt å lage en ticker i en annen tickergenerator, men får samme beskjeden. Noen tips om hva jeg gjør feil? Talentfull jeg:(
Den øverste, bbCoden, hele greia, limer du inn i det nederste vinduet der du endrer signaturen. Tre linjer med hakeparanteser. Bruk forhåndsvisning og ta bort de ekstra linjene der det ikke står noe.
Nå har jeg fulgt teskjebeskrivelsen til punkt og prikke og for sikkerhets skyld forsøkt både å kopiere koden og å klippe ut originalkoden å lime den inn og prøvd fra en annen pc i tilfelle min lagde krøll. Får fortsatt kun "invalid" svaret. Skjønner ingenting jeg...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.