< Tilbake til oversikten

Har et problem med Weight-ticker

cindy sa for siden:

hei. jeg er ganske fersk på dette her. holder på å lage sånn weight ticker men jeg skjønner ikke hva jeg skal skrive inn hvor. er ikke så veldig god i engelsk. kan noe være så snille og forklare meg?
:confused:

cindy sa for siden:

tusen takk:D

Marilyn sa for siden:

Hei :) Du mener sånn nedtellersak, sant?
Hvis du trykker på min, kommer det opp en side.
Der velger du hvordan den skal se ut (det er det letteste, for der er det bilder, ikke engelsk). Så trykker du 'next' nederst til høyre. Så velger du hvaslags 'ikon' du vil ha.
Så trykker du 'next' igjen. Da kommer det opp et slags sjema.
Det kommer litt an på hvordan du vil ha den da.. om du vil at det skal stå hva du veier og telle ned til det du vil veie, eller om du vil at det skal stå hvor mange kilo du skal ned også teller den hvor mange kilo du går ned etterhvert. (Dette må du selvsagt legge inn selv etterhvert da, den veier deg jo ikke :p)
Men hvertfall.. det eneste jeg gjorde, var å legge inn hva jeg veide og hva jeg vil veie. Så valgte jeg 'ikke vis BMI' og 'ikke vis waist' og så OK.
Da får du opp en BB code og en HTML kode. Kopier BB coden og lim den inn som din signatur (det finner du på kontrollpanel øverst til venstre på denne siden). Trykk lagre, og vips så har du din egen Weight ticker :D

Jeg er super dårlig til å forklare, men jeg håper du får det til likevel :) hihi

Mumse sa for siden:

Jeg vet ikke hva jeg gjør feil, men jeg klarer ikke nedre min ticker. Prøver å logge meg inn på ticker factory med pinkoden jeg tror jeg lagde......, men neida det går ikke.
har jo gått ned 3 kg første uka og er sååååååååååå fornøyd.

Mumse sa for siden:

Ja det skal selvfølgelig være endre og ikke nedre.

Bayone sa for siden:

Hva gjør jeg når jeg skal endre tickeren da?

Gobolla sa for siden:

JEg må bare teste om jeg klarte det

Georgine sa for siden:

Klikker på adressen til tickerfactory og oppdaterer der, kopierer og limer inn her. Om noen vet om en smartere løsning så får de si ifra :o

Lollipop sa for siden:

Jeg synes dette var veldig godt forklart, jeg skal teste.

medas sa for siden:

Kopierte og limte min jeg og. Enklere enn disse kodene. Fikk uansett ikke de til å funke:rolleyes: Så trykker jeg på tickern min hver gang jeg vilo endre vekta og legger inn nytt tall.

Lollipop sa for siden:

Takk for all hjelp :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.