De fleste står det jo null på pakka, men som kjent kan det jo være 0,99 g karbo i den alikavell uten at det trenger å stå. Jeg har egentlig ikke tellt det, men så ser jeg på kyllingpakka jeg har kjøpt (hel grillet kylling uten noe mer) at det faktisk står 1 g karbo på den. Og det står det faktisk på en del andre produkter av rent kjøtt også.
Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen. :)
Jeg sier ikke at jeg kan dette, men la inn litt forskjellig i mat på data, og brukte da kylling uten skinn, bakt i oven, og laks, + salat.
mulig også litt annet jeg ikke husker i farten, men det var nesten ikke karber i det
Ost prøvde jeg ikke , kun det jeg har spist de siste dagene, for å sjekke liksom..
Hvordan i all verden klarer du da å få i deg nok mat? Jeg bare lurer :) Teller aldri kjøtt med mindre det står 1 g på pakka. Matvaretabellen regner ikke karber i rent kjøtt og Norvegia, så da gjør ikke jeg det heller. Skulle jeg gjort det hadde jeg ikke fått spist nok. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.