Nå er det 1 mnd siden jeg målte meg, men har vært flink med det hele tiden. Det har virkelig hjulpet på motivasjonen når vekten har stått stille. Idag viste målingene at jeg har gått inn totalt 114!!!! cm og det må jeg si jeg er strålende fornøyd med. Så selvom vekten har stått stille innimellom så har jeg fremdeles mistet cm. Bare et tips til dere alle:)
I dag skal jeg ut å handle målebånd! Begynte på onsdag men fra i går til i dag hadde jeg gått opp 1 kg på vekta. Veide meg ikke før fredag så jeg aner ikke om jeg har stått stille eller noe som helst, så det var kanskje litt dumt det og.
Jeg blir jo helt rar i hodet, vet ikke om jeg gjør ting riktig eller ei når vekta svinger sånn :eek: Så målebånd it is!
Måler ikke..Men ser jo tydelig skrymping da!! Har ikke tall på hvor mange BHer jeg endelig kan legge bort igjen!!! Gleder meg nesten til å kjøpe nye nå :D
Om man er redd for tallene (førmålene er greie å ha som tall da!) og vil vite forskjell så har jeg et tips!
Ta en snor/et silkebånd som er minst ti cm lenger enn ditt største mål. Sett knuter på båndet (begynn på det minste målet) etter hver omkrets. Tre perler i forskjellige farger i knuten om du ikke husker hvilken er hvilken. (sikkert lurt om man i har tenkt å "snu" en proporsjon!)
Da kan man bare slå båndet om seg og sjekke hvordan det går! Vil du flytte knutene etterhvert så kan du se generell fremgang. Har du mye å miste, så kan du ha et før-bånd og et nå-bånd. Det er motiverende det!
Når man slår båndet rundt livet og ser at den knuten er 10cm, 20cm lenger ut enn den skulle være nå?!?
Det med måling er utrolig motiverende, ja...
Jeg har bare målt midje, rompe og lår, 102 cm mindre på de stedene, og hadde jeg målt armer og bryst i tillegg ville det blitt mye mer så klart...
Da har jeg målt:
Armer, bryst, midje, mage, rumpe, lår, knær og legger:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.