Og det var en utrolig deilig følelse. Veide 79.8 så nå skal jeg IKKE over 80 igjen. Har nå gått på ketolyse i litt over 4 mnd og må si jeg er veldig fornøyd med resultatet. Har jo også gått inn 105 cm på hele kroppen:) Siste måneden har jeg økt på med litt karber i form av et par knekkebrød til frokost istedenfor egg og bacon. Nå må jeg bare huske å drikke nok vann:)
Tusen takk:) Først var målet mitt mellom 70 og 72 kg, men nå har jeg i første omgang forandret det til 75. Dette fordi at jeg har gått mye mer inn i cm enn jeg trodde jeg skulle. Nå bruker jeg den str. jeg brukte den ganger jeg veide 73 kg:) Så vi får se når jeg er på 75, kan jo være greit å gå litt under så jeg har litt "å gå på".
Du har bare vært så flink da!
Skjønner det med litt å gå på, det er min plan og! Jeg har liksom en maksvekt jeg vil under, vettu? Så OM jeg skal være under den maksvekten så må jeg liksom først nå to kilo mindre enn det og så ligge og duppe der på på den relativt fedone maten jeg spiste før? Fin plan synes jeg :D:D
Tusen takk:) Ja siden kiloen kan gå litt opp og ned alt ettersom så er det nok lurt å ligge litt under makshvekt i utgangspunktet. Jeg kommer sikkert også til å spise litt Fedon lignende. Kan være greit å innimellom spise litt potet og litt pasta, selvfølgelig ikke i de mengdene jeg gjorde før, men litt:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.