< Tilbake til oversikten

Den store vanntråden

Photobscura sa for siden:

Jeg trenger å skjerpe meg på vanndrikkinga! Derfor lager jeg her en tråd hvor vi kan bekjenne våre vannvaner.

Hvor mye vann har du drukket i dag? I går drakk jeg tre liter, det er hva jeg anser som optimalt!

Megvel sa for siden:

Tror jeg estimerer til tre liter i dag også.

Det er veldig synd å si det. Jeg vil ikke innrømme det. Nei nei nei.

Jo.
Jeg gikk tom for cola light i går, og hadde ikke bil i dag, så da plutselig ble jeg kjempetørst og drakk nok vann, endelig. Kanskje ikke så rart.

Men det er jo så godt jo :krangle:

:flau: jeg tror jeg har en CL probleeeem...

cilemora sa for siden:

denne trur eg at eg må hive meg med på...

for helt ærlig!!!!!
så ha eg ikke rørt en vann dråpe til nå i dag :(

forte seg å løpe og fylle opp glasse med vann

Ciss sa for siden:

Har et vannprosjekt på gang:)
I går drakk jeg 4,3 liter, og så langt i dag har jeg drukket 3,1.

Gamlemor sa for siden:

Dette er en tråd for meg!
Drakk 2,5 liter i går.
Hittil i dag har jeg drukket 1,5 liter.

Og gått på do ca hundre ganger. :rolleyes:

MorStine sa for siden:

Jeg er flink til å drikke vann, drikker i allefall ti store glass om dagen, blir vel mellom 3,5 og 4,5 liter om dagen... Og det har jeg alltid vært flink til, jeg er en tørst type...(dame)

Sprudle sa for siden:

Jeg sliter med å drikke vann. Jeg er nesten aldri tørst, så det er mye jobbing der gitt. Var flink mandag-onsdag og drakk rundt 3 liter om dagen, men i dag har jeg enda ikke fått i meg 1 liter. Godt det enda er en del igjen av dagen! :)

BiB sa for siden:

3 l i går, 2 l til nå i dag :)

Enid sa for siden:

1.5 liter til nå("vanlig vann", vann med sitron og ingefær, og Bonaqua), satser på det dobbelte (jeg har snudd døgnet, så har ikke vært våken så lenge, det skal vel la seg gjøre å drikke 1.5 liter vann til før kl fire i natt :)). Ellers så går det unna med te, og litt cola light :o Myyykje tissing :p

Goggen sa for siden:

Den store vanntråden og dårlig samvittighet for å drikke lite vann. Dette med å skulle drikke så mye vann har jeg vært skeptisk til lenge. Å drikke vann bare for å drikke vann er ikke bra etter min mening.

Når jeg har tungt fysisk arbeid kan jeg drikke de mengdene dere snakker om her, men ikke under normale dagligdagse begivenheter. Husk all væske som finnes i mat, kaffe, juice etc.

Det flotte med menneskekroppen og alle andre kropper er at vi har reflekser i kroppen som varsler om sult, smerte, tørst osv.

Det å bælme vann kan faktisk skille ut så mye saltstoffer at det rett og slett ikke er sunt.

Det beste er nok å drikke vann eller annet når man er tørst, ikke drikke for å drikke.

Legger med en fin link som inneholder flere oppleste og vedtatte sannheter. :)

www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=191945

Eva sa for siden:

Jeg drikker ca 2-3 liter pr dag.

Og når det er sagt, så må jeg si meg fullstendig uenig med deg Goggen! Kroppen som består av 70 % vann trenger mye vann. Lavkarbokost, og spesielt Skaldemannskost inneholder lite vann. Hadde man spist en diett med masse frukt og grønnsaker er jeg enig i at man hadde klart seg med mindre vann. Kosten vi spiser her er veldig bastant og tørr. Mine nyrer sliter veldig hvis jeg ikke drikker nok vann. Tror ikke du får stillet ditt væskebehov via melk og kaffe. Det er mye syre i det mat vi spiser her, og fyller vi på med juice, melk og kaffe, ja da trenger vi da enda mer vann for å oppheve forsuringen i kroppen.

Men hvem sier jeg har rett her?:rolleyes: Men jeg tror ikke jeg har mindre rett enn VG som sier, at det er helsebringende å drikke 8 glass vann er en myte.:D

lessis sa for siden:

Vann er både oppskrytt og undervurdert, alt etter hvor mye en klarer å få i seg :-)
I går 3,5 l og i dag pt. 3l.(klarer nok en halv liten til..) MEN; er veeeeldig avhengig av kaffebøttene mine. Minst 1 l nesten hver dag og dessuten ca. 1 l med grønn te. Noen dager "skvulper" jeg i seng og må alliere meg med en av mine vanndrivende små hvite tabletter (Diural 40 mg) dagen etterpå. Hvilken erfaring har dere med dette ?

Sissel i Bergen

lokkebiff sa for siden:

Jeg er enig med Eva, utfra egne erfaringer.
For dersom jeg ikke får i meg mellom 3 og 5 liter om dagen, kjenner jeg at jeg er på en måte resusert i kroppen, og jeg samler vann...!

Jeg føler meg dessuten tørst stort sett hele tiden, så jeg bælmer ikke bare for å bælme. Jeg er også av den tørste typen, og med mitt væskefattige kosthold bare "må" jeg ha store mengder vann hver dag!

(Jeg har IKKE diabetes!)

Megvel sa for siden:

Det kan jo ikke være helt bra da...hva er det som gjør at du trenger det vanndrivende på morgenen???

Er du på en ketolysetypekur nå? Vanndrivende kan faktisk stoppe nedgangen. Hva med å bytte halvparten av kaffepulveret med decaf (da orker du forskjellen) i begynnelsen, "glemme" å kjøpe den grønne teen eller lage den tynn i noen dager? Bytt saltet i maten din med Lo-Salt sånn som Torkil sier, ta ketolysetablettene dine og la ketosen bli kvitt vannet for deg? For fem liter væske per dag er ganske mye eller?

Nille sa for siden:

Ziggy har forklart det veldig godt HVORFOR det er viktig å drikke vann.
Se post #1 Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

Har du glemt at lavkarbo kosthold, og da spesielt ketose, er vanndrivende i seg selv ? Da er det spesielt viktig å drikke mye vann.

Når du kjenner at du er tørst er du allerede på vei til å bli dehydrert. Du kjenner tørst fordi kroppen sender et signal at nå MÅ du drikke !

Om man drikker 2-3 liter vann pr dag står man IKKE i fare for å skille ut så mye saltstoffer at det er usunt. Vannet skal fordeles over hele dagen, ikke drikkes alt på en gang. Er man i ketose er det tvert i mot viktig å drikke for å skylle avfallstoffene ut. Siden dietten i seg selv er vanndrivende forsvinenr det såpass mye vann at man faktisk blir rådet til å innta vitamin og mineraltilskudd nettopp på grunn av dette. Man bør faktisk drikke for å drikke. Spiser man lavkarbo (i ketose eller ikke) funker kroppen litt anderledes enn om man har såkalt "normalt kosthold" som alle studeier/undersøkelser er bygget på. Ziggy har dokumentert dette i en tidligere vanntråd.

Ja, står det i VG MÅ det jo være sant ;)
Neida, for "vanlige" folk er det nok sikkert riktig drt som står om vann. Men som sagt kan vi ikke sammenligne vanlig kosthold og ketogen/lavkarbo kost.

Goggen sa for siden:

Heisann og skrubb i svingen!

Selvsagt drikker jeg vann, og selvsagt er det bra med vann. Men skal jeg drikke 3(!) liter vann i tillegg til kaffe, salat, te eller annen drikke, ja da blir totalen for meg kanskje 6-7 liter inntatt væske pr. døgn. Og det er mye.

Drikker man ingen ting annet enn vann er det selvsagt et annet regnestykke.

Men å ha dårlig samvittighet for ikke å klare et væskeinntak på 6-8 liter har jeg ikke. Og det var det jeg skulle frem til i mitt klønete innlegg :)

Og selvsagt har VG alltid rett :)

lessis sa for siden:

Hei igjen og takk for tilbakemelding. Dette er IKKE ofte og tar de vanndrivende på dager med mye stillesittende kontorarbeid kombinert med anbefaling fra lege om å ta dem etter behov og da om morgenen, er jo helst om kvelden beina noen ganger kan se ut som tømmerstokker..
Vedr. saltinntak, er dette noe jeg er obs på, bruker Lo-Salt, mulig og at det finnes dager der jeg tanderer inntak på 5 liter, men det er heller ikke ofte. Forsøker å ta til meg råd fra Torkil og skal se nærmere på dette med væske.
Stort sett går det bra, tar både kalium og megnesium og har også erfart at vanndrivende tabletter IKKE hjelper på reduksjon i vekt.
Kaffen er (og blir nok en stund til) et nødvendig onde men er gått over til koffeinfri hvertfall. Den grønne teen er også blitt "lysere og lysere" og havner nok snart som en sitronskive i kokt vann :-)
Trener på dette og lurer på hva erfaringene sier er det mest optimale vann/væskeinntaket pr. dag ?

Sissel i Bergen

Tittentei sa for siden:

Jeg hiver meg på her. Jeg må bli flinkere. Må ihvertfall få i meg 2.8 l vann og det gjør jeg ikke idag. Begynner imorgen så jeg får rapportere når jeg kommer fra jobb:) Jeg drikker ingenting annet enn vann uansett så jeg må bare huske på det.

Megvel sa for siden:

1fl oz er 30ml. pounds er 0,454kg. Så da er det da (98/0,454)/2*30ml=3200ml...

Det sies forresten nå her i USA at all væske teller med...

Nå må jeg som trådstarter få lov til å forsvare meg litt her. Jeg vet at jeg drikker for lite vann, fordi jeg glemmer meg, eller ikke gidder når jeg faktisk allerede er tørst, og da merker jeg i hvert fall forskjell på dagsform, hodepine, hud etc...
Jeg skjønner på én måte hva du mener, men jeg kan i alle fall si for meg selv, og garantert mange andre at det ikke bare er for vanndrikkinga sin skyld, men det at mange undertrykker kroppens signaler i en kanhende travel hverdag. Kostholdet krever ikke minst sitt, som Nille og Eva fint forklarer.

Ikke minst så har jeg stor lit til, også av egne opplevelser, virkningen på at vekttapet er større når vanninntaket er optimalt.

Så, altså, dette skal ikke være en vanndiskusjonetråd, altså, men en tråd for oss som vet vi trenger å bli flinkere til å drikke vann;)

Risten sa for siden:

Jeg drikker som oftest mye vann, men må av og til ta meg på tak for å huske det. På jobb har jeg en halvliters flaske som jeg fyller 3 eller 4 ganger om dagen og hjemme drikker jeg mange glass. Tipper jeg er oppe i 3 liter om dagen.

Vann er det absolutt beste å drikke. Det smaker godt og gjør utrolig godt i kroppen.

:p

Jeg er da alt oppe i tre liter! :) Pluss et par glass i tillegg.

Ciss sa for siden:

Dagens inntak ble på 4,55 liter. Mulig det blir et lite glass rett før jeg legger meg.

BiB sa for siden:

3 l her, pluss 4 dl decaf og 3 dl grønn te.

MorStine sa for siden:

Glemt å holde oversikt, men over 3 liter i allefall..

Tusta85 sa for siden:

er nok oppe i 4 liter i dag. Akkurat kommet i ketose og det merkes.

MorStine sa for siden:

Til nå i dag, 1 liter.

Megvel sa for siden:

Jada, her er det over 3 liter i dag!
Det er mye lettere å drikke vannet når man ikke drikker CL!
Sjokkerende...

Gamlemor sa for siden:

Én liter hittil i dag.
Jeg tror absolutt ikke det er noen myte at vi trenger mye vann.

Selma sa for siden:

Jeg fatter og begriper ikke hvordan dere klarer å drikke så mye vann!!! Blir litt imponert jeg:) Jeg klarer bare å drikke vann til måltidene. Hvis jeg drikker bare vann blir jeg kvalm......Hvis jeg er heldig så klarer jeg kanskje 1,5 til 2 liter pr. dag....men det er på en GOD dag :o Vet jeg burde drikke mer, men blir så kvalm og uggen av det. Ikke synes jeg det er så himla godt heller. Det er jo så mye bedre med brus;) Men nå drikker jeg ikke alvorlig mye av det heller. Vet ikke helt hva jeg skal finne på for å få i meg mer vann....:confused:

JenJen sa for siden:

Sitron i vannet hjelper. Eller hel frisk chili, eller jordbær, eller agurk :D

CL??

Jeg er i alle fall oppe i halvannen liter, det synes jeg ikke er så verst:)

Selma sa for siden:

Har forsøkt med sitron, appelsin og agurk, men syntes ikke det var så mye bedre:o Er visst litt vanskelig....Jeg får spise oftere, slik at jeg får i meg mere vann:D

Tusta85 sa for siden:

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg drikker så mye vann fordi jeg er tørst. Og brus, saft o.l hjelper ikke på tørsten for min del. Det er kun vann som gjelder når jeg er tørst, og når jeg er tørst så drikker jeg. :) Og når jeg ikke er tørst så drikker jeg for å ikke bli tørst. Fordi da vet jeg at da må jeg drikke nesten halvannen liter vann for å ikke være tørst lenger.

lokkebiff sa for siden:

Cola Light! :)

Tittentei sa for siden:

Da har jeg drukket ca 2.2 liter idag:) Får hive i meg litt til før jeg legger meg så jeg ihvertfall kommer opp i 2.5.

Gerd sa for siden:

4,2 liter i dag :D

Robyn sa for siden:

Nå som jeg har kuttet ut all annen drikke enn vann går dette så det suser. :D

Har drukket rundt 4 l både i går og i dag. :)

lillestine sa for siden:

Gud bedre!
Dere drikker jo i alle fall meg under bordet! Har ikke engang oversikt over hvor mye jeg egentlig får i meg, men tipper ca 1 liter PM (hihi) altså pepsi max. Men altså: er det helt forbudt å drikke pepsi max, og kommer alt vannet i tillegg til pepsi i så fall? Eh....... Jeg er en stor synder!!! Når jeg trener drikker jeg rent norsk vann, ca 1 liter pr økt - stolt!

Gerd sa for siden:

Det er ikke forbudt å drikke pepsimax, men vær obs på at det kan være vektbrems for noen.

I ketose er det anbefalt å drikke minst 2,5-3 liter vann daglig. Rent vann. Annet kommer utenom.
Jeg bruker en imsdalsflaske jeg fyller om og om igjen. Drikker jevnt utover hele dagen :D

Dilly sa for siden:

Jeg er ikke noe glad i å drikke av bokser og flasker, men drikker masse vann av et glass som det står Arendals bryggeri 0,5 på :D
Det blir jo enkelt å telle også.
Jeg drikker mest vann om kvelden. Om dagen går det helst på kaffe og te.

Da er jeg faktisk på min 4,5-te liter :eek: Det er mye selv til meg å være, men det har vært en tørst dag...!

Ciss sa for siden:

4,2 liter i dag.

Jeg har overskridt fem liter når, hujeda!

Megvel sa for siden:

Fem liter jenter, dere må jo skvulpe om dere hopper haha...
Ikke så flink som i går, har vært ute (dyrehagen pluss stranda), har vel drukket snart to liter så langt. Må få litt mer i meg til middag, kjenner hodepina sige på...

lillestine sa for siden:

Fikk et skikkelig spark bak i går da jeg leste om alt dere klarer å drikke - helt imponert over at det er fysisk mulig! Men i alle fall: drakk masse vann på kvelden i går, og i dag da jeg våkna var det rett på do og rett på vekta: minus 0,8 kilo!!!!!!!!!!!!! Trodde faktisk ikke mine egne øyne og måtte se to ganger. I løpet av tirsdag onsdag torsdag fredag ned 2,9 kilo!!!!!!!!
Det første jeg gjorde i dag var å fylle vannflaska og nå sitter jeg altså her og skriver og drikker vann (før frokost). Så takk for sparket bak!!!:)

Litt dårlig på vanninntaket i går, drøye to liter, og jeg vet at jeg var for lat til å hente meg vann.
I dag er jeg i gang med første halvliteren først nå, men så sto jeg også opp klokka ett. Det er ikke verst uansett, for jeg var oppe til halv sju i morgest og spilte World of Warcraft:D

Georgine sa for siden:

Det er flere som er syvsover ser jeg :lol:

Er på min 3.dje 0,7 flaske. Heldigvis er jeg ufattelig tørst i ketose og da flinkere til å drikke enn ellers.

Eva sa for siden:

Til de som har problemer med å drikke nok vann kan jeg anbefale å drikke av glass. Mine kollegaer på jobb klarer ikke å drikke så mye vann (nå er de jo slanke så...), men de går å sutter på en flaske med såen tutt på som minner om en tåteflaske. Jeg fyller min 1,5 liters imsdalflaske og heller opp i glass, og så bøtter jeg glasset ned som skulle det være konkurranse i øldrikking. Jeg setter glasset for munnen og tar det ikke bort før glasset er tomt (det innholder ca 4 dl), så raper jeg høyt og lenge:D :D og bøtter ned et nytt glass. Jeg prøver å unngå å tenke så mye over det, og tenke over om jeg er tørst (for det er jeg ikke bortsatt fra en enkelt periode!).

Om morgenen innen jeg går på jobb starter jeg med å drikke to glass. Det setter iøvrig også fart på magen, og når jeg kommer hjem fra jobb, har jeg drukket ca 2,5 l. Da er det fort gjort å komme opp på 3 l.;)

Hyper sa for siden:

Jeg er elendig på å drikke!!!
Kan omtrent gå et helt døgn uten å få i meg mer enn 0,5 liter væske.....

Jeg drikker ikke før jeg er tørst jeg, og da er man jo allerede på vei til å bli dehydrert....

Noen "vanndrikketips"???

lillestine sa for siden:

Jeg har i alle fall blitt mye flinkere til å drikke vann! Det hjalp godt å lese om hvorfor man skal drikke nettopp vann og mengden vann, god motivasjon. ellers syns jeg det går greit å fyll en halvlitersflaske som er blitt min venn:)
Og så hjelper det å tenke på vannet som "vannet - det som skal ta bort fettet for deg" - en av dine beste venner!!!(litt sånn indianer-navn på vannet, altså...:D, sære, sære stine)
Når jeg ser min venn vannflaska tenker jeg "vann, ja!" og så drikker jeg en sup. Da blir det automatisk mindre av annen drikke som Megvel var inne på. Tror jeg er oppe i 3 liter pr dag nå, hittil i dag 1 liter vann, 2 gl PM, skal drikke nå før sen lunsj og så til middag og kvelden foran tv-n.

Er så langt på min tre og halvte liter!! Ikke verst. Jeg drikker dessuten rødvin i dag, for min spas fyller år, så da blir det sikkert mye mye vann i tillegg til det jeg har drukket. Fem liter er mitt største registrerte antall, og egentlig litt i overkant, men det går jo ned!

lillestine sa for siden:

Til tross for vannforbud fra kl 12 drakk jeg i dag hmmmmmmmmm, må bare regne etter:
ca 2,5 liter vann
ca 1 liter PMax (bare måtte, tygger!!! tabletter og må ha PM for å klare smaken...)
Men da er det tross alt ca 3,5 liter til tross for midlertidig forbud (pga operasjon)

MorStine sa for siden:

Altfor dårlig i dag, litt over 2 liter. Har influensa, så alt har gått litt på halvtolv i dag. Sov til 1130, og på de timene pleier jeg jo å klemme nedpå flere liter vann allerede. Håper på stigende form og bedring til i morgen.

Tror ikke pepsi max, eller andre typer brus, kaffe, eller te for den saks skyld kan regnes med, ikke en gang farris. Jeg vet for lite om dette, men mener at det ikke tas opp i kroppen på den måten vann gjør.

Herre min hatt! Jeg drakk seks liter vann i går:eek:! Det er personlig rekord, men som sagt, hubbyen fylte år, det gikk med en del rødivn, og jeg prøver å drikk mest mulig vann til hvert vinglass, og vinglassene telte fem i går, ergo; veldig mye vann! Hoi! Tre liter er fortsatt optimalt, jeg har ingen planer om å tyte i meg det dobbelte som en daglig forteelse, selv om jeg i dag nok har mer behov for vann enn jeg pleier;)

Megvel sa for siden:

Ja seks liter har jeg IKKE drukket nei (gærning!:eek:)
Men tre ble det nok!

Brimstone sa for siden:

Jeg får i meg (som regel) 2 til 3 liter på jobben (aircondition tørker meg ut) og sikkert 1 til 2 liter om kvelden nå som det er så varmt. Jeg pleier å dra med meg vannflaska overalt, til kollegaers og sambos gremmelse (dvs de gjør narr av meg, men det driter jeg glatt i :p)

TattyTeddy sa for siden:

har vært flink nå etter nyttår..
har flaske som tar 1 liter, drikker 3 l pr dag.. noen ganger blir det 4..

Ciss sa for siden:

Har den store vanntråden allerede tørket inn?
Vel, jegprøver meg på gjenoppliving og rapporterer om 3,6 liter i dag

Brumm sa for siden:

Ikke mer en 1,2 liter i dag. Må skjerpe meg.

Gerd sa for siden:

4,2 liter :D

Brumm sa for siden:

Hvordan får dere i dere så mye vann. Bor dere på do eller??

Gerd sa for siden:

Super på en imsdalsflaske jevnt hele dagen :D

Litt dogåing blir det :ja:

Ciss sa for siden:

Jeg syns det går ganske greit de dagene jeg er ute på jobb. Da har jeg milepæler; 0,5 liter til frokost, fyller opp min 0,7 flaske minst 3 ganger i løpet av arbeidsdagen (kl 8, 11 og 13), og drikker minst 0,5 l til middag. Utover dette får det bli som det blir. Men helger og hjemmedager er en utfordring!

Brumm sa for siden:

Har dårlig tilgang på toaletter på jobben, må stoppe i skogkanten da i såfall. Kan oppstå pinlige situasjoner.

Ciss sa for siden:

:lol: Det høres trasig ut :ja:

terry sa for siden:

Blir vel 3-4 liter om dagen. Men det er p.g.a. vivitex. Tror ikke jeg hadde klart å drikke så mye uten. Med vivitex rensing av vannet går det av seg selv. Var oppe på nærmere 5 liter i begynnelsen.

Skrible sa for siden:

Har litt trøbbel med å komme over 2 -2.5 liter om dagen - det virker som den naturlige grensa, siden jeg driver og super på vannflasker heeele dagen. :) Siste litern kommer kanskje når det blir litt varmere i været, eller så må jeg bli mer kreativ!

sma sa for siden:

Uff, jeg drikker alt for lite vann. :rolleyes:
løper og henter ei flaske

Brumm sa for siden:

2,1 liter i dag, det kommer seg.

Det går veldig mye vann om dagen. Ligger jevnt på ca fire liter, men så er jeg helt klart i ketose igjen, og da kommer tørsten!!

TBird sa for siden:

overkant av 3L pr.dag her :)

Tomsverden sa for siden:

Har vel drukket sånn ca 2,5 liter vann idag. I tillegg til det vannet jeg blandet ut proteinshaken min med. Og ca 3 kopper grønn-te med mint :)

Opheliia sa for siden:

Jeg har faktisk blitt mye flinkere til å drikke vann. Ligger rundt 3 liter til dagen og det er mer enn nok for meg iallefall :-)

For mye vann er jo heller ikke bra. Så jeg prøver å ligge midt i mellom, ikke for lite og ikke for mye, men sånn passe!

Kanutten sa for siden:

Savner vann jeg... Skulle ønske jeg kunne drikke mer væske enn 0.8 liter pr dag... :( Jeg suger på isbiter når jeg er tørst!

Idarull sa for siden:

har drukket kanskje en liter i dag. rekord for meg :p

aktivjente sa for siden:

Jeg er dessverre blant dem som glemmer å drikke vann. I dag har jeg drukket 1/2 l vann, 1/2 l farris og en kopp kaffe. Kjenner ikke når jeg er tørst, så jeg synes det er så vanskelig å huske på å drikke.

Fin tråd dette- nå blir jeg minnet på drikkinga hver gang jeg er inne på forumet:)

Jøssenam. Denne tråden kan jeg ikke huske å ha startet en gang. Haha!
Ja, asså, det går fint med vanndrikkinga, typ tre år senere om noen lurer :p.

Huldr sa for siden:

Det er godt å høre at du ikke har tørket inn siden da, hehe :D

otika sa for siden:

Rister litt i denne tråden :D 2 liter vann i går ,men akkurat begynt på vannflaska i dag,så får oppdatere til kvelden

solungen sa for siden:

Lavkarbo i 5 dager..Ketose siste 3 dager...Jeg tørster ihjææææl!!!!desperat etter vann!! regna sammen og over 4 l er det iaffal(woow)... Ikke lagt meg enda- så litt til blir det..

Du skal vel ikke være så redd for at du legger på deg av vann, Solungen :p.

otika sa for siden:

2.1 liter til nå, rekker litt til vel :D

langaard sa for siden:

sambo og jeg innvesterte i isbitmaskin for en god :pstund siden:) Vi drikker begge MYE vann:) isvann er en super tørstedrikk:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.