< Tilbake til oversikten

Vi er i ketose- begge to

MorStine sa for siden:

Og jeg er hoppende glad og stolt, både av meg selv og mannen. Det gir jo ett ekstra push når man er på dag 2 og er i ketose allerede:) Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle komme så kjapt i ketose denne gangen, men det gjorde jeg visst:stolt:

Måtte bare dele gleden:D

Kanutten sa for siden:

Flott!!! Det letter jo hverdagen betraktelig!

Millsi sa for siden:

Grattis :D :D Godt nytt ketoseår til dere begge!

Megvel sa for siden:

Hihi, gubben slutter ikke å fascineres av at han tisser neongult :D:D

janine75 sa for siden:

så bra! tenkte jeg skulle sjekke i morgen kveld om jeg kan ha klart komme i ketose igjen selv jeg... men tviler!! selv om første dagen gikk overraskende bra!!

stå på videre!

anneca sa for siden:

Så bra!

nettan sa for siden:

Flott da:)
Greit at ting går fort av og til:)

Tittentei sa for siden:

Så flott! Lykke til:)

Eva sa for siden:

Hva er det med den der neongule fargen? Jeg har ikke lagt merke til den. Er det tegn på ketose? Har i perioder opplevd at urinen stinker en giftig, kjemisk lukt. Det gjør den ikke akkurat nå, men til gjengeld har jeg dårlige ånde for første gang:(. Det er åpenbart mange måter ketosen viser seg på...:rolleyes:

Og gratulerer StineMor!! Ja jeg gikk også i ketose allerede sent andre dagen! :w00t:

Megvel sa for siden:

Ketonene er visstnok gule hos noen...

Til tider er det så mega markeringspenn-gult at du ikke vil tro det, spes om man ikke drikker nok vann (sikkert derfor med mannen, jeg må minne ham på vannet)...

Takk for koselig melding forresten, Eva!

mor til 3 gutter sa for siden:

Lykke til! Spennende når man får med mannen i huset! Jeg har også, etter at jeg leste innlegget ditt om at mannen din ville prøve dette, motivert samboeren min litt! Han har delvis begynt! Vil veldig gjerne! Han er ikke overvektig.....bare litt ekstra som har kommet på siden han har måtte trappe veldig ned på trening siden vi fikk barn og han ny jobb! han ser jo at det virker på meg og er VELDIG nyssgjerrig!

sjokoman sa for siden:

Jeg har rosa stix, men er sulten......gi meg mat ,føler jeg spiser hele tiden

Toots sa for siden:

Kjempeflott!!
Satt akkurat tidligere ikveld og lurte på om noen av dere andre som har startet opp igjen, var kommet i ketose allerede.

Dumt nok så fikk jeg mensen i dag, 2.dagen av kuren.
Lurer på om det klusser med utslag på stixen?
Uansett, det blir iallefall testing om en ukes tid.

Lykke til videre Stinemor, Stinefar og dere andre!!! :)

MorStine sa for siden:

Har hatt mensen hele uka jeg også, og eggløsning samtidig, tydelig kluss i syklusen nå pga utskeielse... Så nei, det er bare å teste selv om du har mensen. Hvis du ikke synes det er ekkelt, for meg går det helt fint:)

Max sa for siden:

Så flott!

MorStine sa for siden:

Og det kaster av seg. Ned 3 kg siden tirsdag! I love ketolysekuren, den er som skapt for meg!:hjerter:

Safir sa for siden:

Akkurat samme situasjon her :D!

Jeg har forresten mensen jeg og, og det hadde jeg første gang jeg startet opp også.

janine75 sa for siden:

gikk på vekta idag og ned 700 gram siden starten igjen på onsdag! men kjenner det er mye tyngre å starte på'n igjen nå gitt!! motivasjonen er der men den må bare bearbeides litt kjenner jeg! blir noen slike fribol drops etc om dagen. samme m brusen.. så det er rett og slett en avvennings uke for meg dette her!
hadde jeg bare kommet meg på ett skikkelig do besøk snart også så ville det vel hjulpet på den stinne følelsen og oppblåstheten i magen vil jeg tro!!

kos dere videre i snøen alle sammen!!

Tusta85 sa for siden:

Så flott!

Kom også kjapt i ketose. Startet onsdag og var i ketose i går, så her går det unna!

Toots sa for siden:

Ikke verst altså! Så mange som er i ketose allerede :ja:
Skal jammen teste meg jeg og, siden det er flere som får utslag på tross av mensen.
Men, veier meg ikke før i morgen tidlig.

Gosh Morstine!! 3 kg siden tirsdag??? :eek:
Kjempebra!!!

Toots sa for siden:

Jippi!! Jeg er i ketose og har tatt av 1.5 kilo siden onsdag.

G I malin sa for siden:

Jeg var kanskje litt dum og ikke veide meg med en gang jeg startet kuren på onsdag. Veide meg på fredag så jeg aner ikke om jeg har gått ned noe egentlig. I dag veide jeg plutselig 1 kg mer enn jeg gjorde i går (kom i ketose i går også).

Hvorfor svinger vekta sånn tro? :S

janine75 sa for siden:

sjekket igår kveld jeg og; og er i ketose! to dager etter "ny-starten" begynte onsdag så er spent på om hvor mye jeg har gått ned når jeg skal veie meg på onsdag!! håper litt av det jeg gikk opp har forsvunnet i allefall.... Skal også måle meg på onsdag tenkte jeg, det er det mange uker siden sist jeg gjorde...

Millsi sa for siden:

Jeg er i ketose,men går opp jeg sukker

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.