Sprakk BIG TIME i dag!! Og jeg har vært i ketose i HELE julen!!! Har hatt omganssyken uten å avvike fra det vanlige spiseprogrammet.. Kastet opp sist i morges..
Firkløverkaken ble for fristende der den har ståt fler dager i kjøleskapet :( Men guuuuri som jeg angrer da!! Er tung og ekkel i magen. Kommer nok ikke til åp gjenta seg..også såå kipt da. jeg holder på å baker seksesskake til imorgen (som jeg Å kan spise) hvorfor holdt jeg meg bare ikke!!!!!
Men,men..jeg lærte ihvertfall... sint på viljen min
Og dette må jeg bare signere. Du har sikkert lest om min jul... Og jeg kom i gang igjen med ketolyse i går uten problemer. Og dette har jeg lært av, for jammen fikk jeg kjenne det på kroppen:sukk:
I morgen- det er dagen din, vennen:klem:
må si meg enig med de andre her; vi lærer av våre feil! og det var nok ikke verdens undergang selv om det er aldri så surt!!!
Men livet går videre! så stå på du dette klarer du! nyt smaken lenge!!!
selv var jeg på en evig utskeielse i hele jula.. og det straffet seg!! så igår var det fullt kjør m ketolyse igjen!
Heia MILLSI og dere andre!
Dette går nok bra ser du.Vi er flere i samme båt!Jeg har vært ute av ketose i en måned nå.Jeg datt på glattisen og knakk fire fortenner og slo meg gul og blå:mad:Måttte da spise med te-skje og sugerør:(det jeg klarte å få i meg:confused:Nå kan jeg spise pent med kniv og gaffel(ikke bite av noe):rolleyes:så nå er jeg i gang igjen.Deilig kjenne at kroppen trives best med å være i ketose:)Nå er jeg bare full av vann,luft.........og andre elementer:p
GODT NYTT ÅR!
Jeg er helt sjokkert - og delvis moret over at du klarte å kjøre i deg kake av alle ting rett etter omgangssyke?! Men det var kanskje fordi ikke noe mat hadde smakt på en stund... uansett, gjør som øvrige talere sier: Move on...
Opp igjen. Jeg gad nok se det medlem herinne som ikke har hatt en sprekk. Det tror jeg vi har allesammen. Og som jeg pleier å si; se fremover, ikke ha skyldfølelse. Skyldfølelse er den korteste vei til en ny sprekk!!
Dagen i dag har gått flotters!! Plages sååå på jobb av de konfekteskene som ligger å frister overalt!! Skal være glad nå de er spist opp så jeg slipper å kjenne den lukta lenger..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.