< Tilbake til oversikten

Melder meg inn igjen 3år etter første gang

Helene sa for siden:

Det er nå 3år siden jeg første gang meldte meg inn her. Alle kiloene har kommet tilbake siden da men en liten god gutt har kommet ut av det.

Graviditeten har satt sine spor. Men nå orker jeg ikke mer. Nå skal jeg klare det. Fra og med i morgen går jeg fult inn på lavkarbo.

Jeg har ikke samme sultfølelsen lenger som før. Noe som bør gjøre det enklere.

Startvekten er svimlende høy og jeg regner med at 30kg må av. Tør ikke gå på vekten før i morgen tidlig. Men da skal jeg. Mannen skal også være med nå. Ihvertfall så lenge han er hjemme. Tvinger han ikke til å spise lavkarbo på jobben men noe grovere enn frokostrundstykker hadde jeg håpet å overtale han til. Siden lavkarbo og høykarbo ikke passer så bra i lag ;)

Håper det er noen av de gode gamle her. Og håper at jeg blir kjent med alle dere nye som har kommet til siste året da jeg har nesten vert fraværende.

Kanutten sa for siden:

Klemmer Helene tilbake på Lavkarbo!! :klem:

Hyper sa for siden:

klem klem, og velkommen tilbake!!

Megvel sa for siden:

Lykke til, dette går så fint så!
Gubben er med her og, det er deilig!

Alyssa sa for siden:

Velkommen tilbake :klem:

Masse lykke til :heia:

Gamlemor sa for siden:

Velkommen, og lykke til :)

nøtta sa for siden:

heeeeeeeeeeeeeei !!! så stilig at du er tilbake :)

har du bilder av gutten din ?

:heia: deg !!! (og lykke til med oppdateringa her inne ... hehe)

:suss:

Helene sa for siden:

Selvfølgelig har jeg bilde av gutten min ;)

Takk til alle !

nøtta sa for siden:

yey ! jeg vil se !!

Helene sa for siden:

prikket deg.

BiB sa for siden:

Hei og velkommen tilbake, lykke til!!! Jeg har fortsatt ove r30 kg som skal av, så du e rikke alene :klem:

Helene sa for siden:

Bra jeg ikke er alene!

BiB: du har jo vert kjempeflink da!! 40kg er veldig mye.

Svigermor har 50-60kg som skal av nå. Hun har slankeoperert seg for noen uker siden og gått ned 15kg. Håper å kunne følge henne nedover den sunne veien.
Håper hun klarer å legge om kosten litt og etter hver så jeg kan gå på besøk der uten å ødelegge min diet. Hun var en av grunnene til at det ikke gikk sist. Vi bodde i kjelleren der og hver gang vi var oppom så måtte det frem med kaker og mat osv. Selv om de viste jeg slanket meg.

Georgine sa for siden:

Velkommen tilbake :heia: :heia:

nøtta sa for siden:

åh nydelig da ! artige bilder fra babysvømminga :)

Nett sa for siden:

Velkommen tilbake Helene :)

Torkil sa for siden:

Hei
Lykke til med nyttårsprosjektet.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Helene sa for siden:

Nyttårsprosjekt ja.. de er litt oppskrytt de. Derfor jeg begynner 3. og ikke 1. :p

Vurderte å begynne før jul men fant ut at det kan være greit å spise fra seg og så begynne på null etter jul.

BiB sa for siden:

Takk for det! og neida, du er ikke alene :)

nalana sa for siden:

Hei Helene. Velkommen tilbake! :)

Icerus sa for siden:

Velkommen tilbake ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.