< Tilbake til oversikten

Merkelige greier ...

Cec sa for siden:

Med barn i barnehagen så blir man smittet veldig fort av alle baskelusker som finnes der, så i begynnelsen av desember så fikk jeg omgangssyken, og hadde det nesten en uke, og som alle vet da så frister ikke ketolyse mat, jeg har holdt på siden 1 okt, og hadde da gått ned 12 kg, veldig fornøyd, så jeg tenkte som så at jeg koser meg ut desmeber og begynner igjen i januar... Og jeg spiste mye sjokolade når jeg ble frisk ja....hehe... sjokolademani...mmmm.. 2 juledag så bestmete jeg meg får å gå på vekta etter 3 uker med karbomat, hadde ikke lagt på meg mere enn 400 gram? er ikke det rart? Jeg har to tette graviditer bak meg, minstemann er 10 mnd og jeg har lagt på meg mye i begge graviditetene... 30 kg...Før jeg ble gravid så veide jeg 68 kg, ( jeg er 1,74 høy )dette var på førsteman, rakk jo aldri å gå ned alt innen jeg ble gravid med nummer to, Nå står vekta på 72 kg. Så har da igjen ca 4 kg.. Men hvorfor ialle dager har jeg ikke lagt på meg noe? er det fordi jeg er så nærme min egen matchvekt? Har aldri vært overvektig før og har alltid veid rundt 65 kg...

Millsi sa for siden:

Du er heldig!!! Det er sikkert fodi du har klart å kbitte deg med de kiloene du fikk i svangerskapene.. Jeg er ingen ekspert,men er sikkert flott nå tenker jeg.

nøtta sa for siden:

kanskje du gikk ned en del når du hadde omgangssyken ? hm nei aner ikke jeg, du har sikkert en god forbrenning og for mange funker det jo bra og kose seg bare man ikke tar helt av....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.