Kan være det står om detta i boka, men har ikke rekt lese den helt ut enda.
Jeg reiser mye i jobben min, og glemmer ofte ta disse tabelettene mine. Husker somregel frokost og kvelds. Ettersom dette er like tabeletter, kan jeg da ta andre tabeletter til kvelds f.eks for å prøve få i meg dem alle sammen?
Syntes også det går veldig treigt med vektnedgangen min, går ned ca en halv kilo hver 10 dag. Har tenkt endel, og det kan kanskje være siden jeg var aktiv tidligere. Så slutta jeg være aktiv, da starta jeg på kuren (var midt imellom 2 jobber). Men nå er jeg ute å går 5 timer om dagen i jobben min igjen.... så det burde vel kanskje gjøre litt forskjell? Forhåpentligvis setter det igang noe så det kan gå litt fortere for meg, har tross alt mange kilo igjen!
Håper noen har noen svar til meg her!
tusen takk for svar!
Blei litt klokere av den linken der ;)
jeg vet egentlig at 0,5 kg hver 10 dag er bra.... Det går hvertfall rette veien. Men man bare leser her om så mange som raser ned i vekt. Skulle så ønske det kunne skje her også!
Middag:
Noe kjøtt og grønnsaker. Noen gang stekte, andre ganger koker jeg en noe blomkål som jeg bruker "istedefor" poteter.
Dette er en typisk dag for meg! Jeg prøver variere kosten endel. Lager fløtesauser av og til til middag, så det kan jo være.
Jeg drikker nok ikke nok vann (jeg er en av de som har havna på sykehus pga dehydrering som barn, eller besvimer pga dehydrering i voksen alder). Jeg har store problemer med å få i meg nok veske, det har jeg alltid hatt.
Noen dager har jeg også problemer med å få i meg nok mat. Da hender det lunchen forsvinner. Har akkuratt starta i ny jobb, så har ikke heeelt kommet inn i alle rutinene enda. Men jeg spiser når jeg er sulten, har hatt dager jeg ikke har klart få i meg mat før klokken 19 på kvelden! Det er jo ikke spess bra vet jeg
Gjennomsnittet raser nok ikke ned... Men det kan gå i rykk og napp :ja: Jeg selv har gjennomsnitt gått ned 400 gram i uka siste året. Og det syns jeg er topp. For det er ikke bra at det går for fort heller... Både hodet og skinnet skal få tid til å være med på løpet :)
Når det gjelder vann, så er det viktig å få i seg nok ja. Jeg bruker en imsdalsflaske jeg fyller opp flere ganger i løpet av dagen. Drikker jevnt og trutt...
Tusen takk for tips! Skal virkelig prøve få i meg mer mat. Samme med drikke, æresord! hehe
Jeg vet at ikke alle "raser" ned i vekt, men jeg føler at jeg har så mange kilo som skal av, at trodde det skulle gå raskere ned! Men men, jeg er faktisk fornøyd bare det skjer noe. Og det gjør det faktisk! 5,5 kg er noe jeg superfornøyd med! Jeg er faktisk kommet under 80, og DET er noe jeg er fornøyd med. Tror det er endel år siden sist.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.