< Tilbake til oversikten

Da er jeg igang igjen ...

janine75 sa for siden:

uff gikk på vekta idag (som bestemt) og viste +3 kg!! er ikke så rart egentlig for har spist absolutt alt jeg har følt for å spise!! og avsluttet dagen igår med en tur på mcdonalds!!!
Og jeg har nesten ikke vært på do siden julaften. så antar mye ligger godt lagret!!
Så nå er jeg igang og skal ned alle mine kilo en gang for alle!
Det verste er at når jeg ser meg i speilet så ser jeg meg selv som like FEIT som tidligere!! men jeg vet jo at det ikke er tilfelle, men klarer ikke se det selv. så sliter litt med å føle meg vel i klærne mine!

Men jeg håper og tror det vil gå seg til snart.
Nå skal de siste kiloene av så blir det nok bra!

godt nytt år alle sammen!

Megvel sa for siden:

Har du helfigurbilder fra før?
Kanskje du får ta noen nye og se? Forran speilet blir det jo annerledes?
I tickeren står det at du har gått ned 5-6 poeng i BMI, det er jo kjempemasse da!

Du vet jo hva som funker, på'n igjen dette fikser du!

MorStine sa for siden:

Velkommen i klubben!!! Jeg har 4 kg mer nå enn før jul. Det er nok i all hovedsak vann. Ta tablettene, drikk masse vann og mosjoner, så går det like fort av som det kom på. Jeg hadde samme utskeielse i sommer, på ferie, gikk opp 5 kg på to uker, og gikk ned 6 kg på en:)
Jeg har gått ned 700 gr siden jeg startet på ketolyse i går. målene mine er nesten som før + en cm her og der, kanskje... Men jeg var veldig hoven i beina pga vann på nyttårsaften.

Safir sa for siden:

Godt vi er flere :D!

janine75 sa for siden:

men noe nille-uke ble det ikke! har alt tatt en brus.....:(

MorStine sa for siden:

Hjort er hjort og elg er elg, du får være litt streng med ketolysen da vet du og heller ta nilleuken neste eller uka etter, når du er litt mer i gang igjen:)

solsikke sa for siden:

Godt nyttår alle sammen:)

Så var det påan igjen etter en planlagt pause på 2 uker....
Bestemte meg for å kose meg i julen, er jo tross alt bare jul en gang i året...og det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår som er problemet, men det vi spiser mellom nyttår og jul...så etter 2 uker uten ketolyse ble det ca 3kg opp:(
men regner med de går fort av igjen...
Har no vert på handletur, og Iset brødet står i ovnen...
Er no klar for ny fight:)

Selma sa for siden:

Jeg har også spist utenom boka i jula. Og det skikkelig til gangs!!! Har levd på fine rundstykker og solsikkebrød i hele jula. Samt at jeg har spist potetgull, sjokolade og kaker (og jeg liker ikke kaker egentlig!!!!). Avsluttet i foregårs med pizza på Dolly Dimples (spiste til jeg holdt på å sprekke) og potetgull på kvelden.....noe som resulterte i et meget langt toalettopphold på natten og skikkelig mageknip:o Har følt at jeg har est skikkelig ut iløpet av jula og i går var sannehetens time kommet. 900 gram opp!!!!:eek::eek: Jeg var mildt sagt i sjokk! Var sikker på at det var minst 3 kg...Så det var jo positivt. Men nå er det tilbake til ketogent kosthold, og kjenner at det gjør godt:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.