Hei!
jeg begynte på ketolysekuren 1. oktober og den har fungert veldig bra for meg.
Til jul hadde jeg klart og gått ned 20,7 kg i vekt. (skal ned 20 kg til) Så tok jeg "fri" julaften, 1. -og 2. juledag, hvor jeg spiste det magen og øynene begjærte!
Etter dette har jeg prøvd å komme i ketose igjen; begrenset karbene til 10-15 pr. dag, drukket mye vann, spist nok fett, mosjonert, men nå 6 dager etter får jeg fortsatt ikke utslag på ketolyse stixa pluss vekta viser + 1,9 kg.
Er så Fortvilt:(
Det er nok slikt som skjer det. Det er derfor det advares mot å "skeie ut". For noen går det helt fint, de kommer raskt i ketose igjen, MEN
For mange er det veldig vanskelig å komme inn i ketose og inn i rytmen igjen. Men du kommer dit, det tar bare litt lenger tid ! Det kan ta alt fra 24 timer til 14 dager......
uff.. gruer meg alt til å gå på vekta i morgen jeg..etter min uke med utskeielse!!! men buksene passer i allefall enda!! jeg har stappet innpå med alt jeg har følt for og ikke følt for å spise virker det som!! Så jeg er selv innstilt på at det tar lang tid før jeg er i ketose igjen i allefall!!
Hei ketanore! Du har ikke noe samvirking med mensen eller noe?
Pass på at du får nok fett da, hell på. Når jeg ikke kommer i ketosen så hjelper det veldig å ta litt cocosa eller ha godt med majo på morgeneggene...
Hei
Siden du går ned i vekt tyder det på ketose? Kan stixen være for gammel / ha vært utsatt for fukt eller varme over 30 grader?.
Kommer du ikke i ketose, kan du 1-2 dager spies meget fet mat, men i liten mengde og doble treningen til en time. det gjør susen.
Ups det så jeg ikke. da er hun neppe i ketose. Da blir rådene dog de samme når det gjelder mat og mosjon ;-)
Vennlig Hilsen
Torkil :(:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.