< Tilbake til oversikten

Nybegynner i ketolyse, hvordan starter jeg?

kristindama sa for siden:

Hva trenger jeg for å starte med ketolyse, og hvor får jeg tak i det? Bok osv..

Eva sa for siden:

Hei og velkommen til lavkarbo.:)

Hvis jeg var deg ville jeg starte med å gå på Capris og kjøpe boken; "Slank med ketolysekuren", der er den billigst som jeg har sett. Så ville jeg gå på forfatterens egen hjemmeside, ketolyse.no. Med disse reskaper har du alle sjanser for å lykkes!:D

PS: Og da har du så forummet her til resten - gull verd!

MorStine sa for siden:

Velkommen!
Les og sug til deg på forumet. Lag deg en plan med målsetninger, les boka, kjøp inn matvarer slik at du har det du trenger til å lage fullverdige ketolysemåltider, bestill deg alle tilskuddene, slik at du har dem fra dag en. Her har nærmeste Meny dem, men det er ikke sikkert du bor i nærheten av en?
Boka fant jeg billigst hos bokkilden.no.

MorStine sa for siden:

Eva har rett, boka er billigere på capris! Men litt lenger leveringstid.

Torkil sa for siden:

Hei
Og velkommen. Du må skaffe deg boken og lese den. Den er enkel å forstå og fungerer som en bruksanvisning på ketolysekuren. Det er teori, handleliste, råd om hvordan du starter og enkle oppskrifter på alle dagens måltider.
Når du har bestemt deg må du kjøpe ketolysetablettene (elkler tilsvarende - se på www.ketolyse.no) urinstix og så er det i gang.
Bakemiks/soyaprotein og DVD/Nett-kurs er ikke strengt nødvendig, så det kan du evt vente med å kjøpe.
Lykke til
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.