< Tilbake til oversikten

Må bare anbefales!!

Eva sa for siden:

Jeg blir mer og mer imponert over nettbokhandelen Capris. Fant den her for et par måneder siden. De er jo mye billigere enn både bokhandleren og andre netthandlere. F.eks. koster "Slank med ketolysekuren" 249 kr hos Bokkilden, og kun 178 kr på Capris. Boken "Tenk deg slank" koster 299 hos Bokkilden, og kun 220 kr på Capris. Kunne sikkert nevne mange flere eksempler, men du kan jo prøve selv. Har før fått varer tilsendt, hurtig og god service. Det er gratis hvis du kjøper for over 200 kr, og det er jo ikke vanskelig med de gode tilbud de har.:w00t:

Distrea sa for siden:

signerer... veldig fornøyd jeg også:)

Eva sa for siden:

Skrev feil over. Det er bare 195 kr man skal kjøpe for, for at portoen er gratis, ellers er det 19 kr - uansett!:eek:

Nena sa for siden:

Har også handlet en god del hos Capris - og så har de jo svenske bøker, som ellers er vanskelige å få tak i på nettet. Alle tiders nettbokhandel!

Eva sa for siden:

-ja og danske!;)

Nena sa for siden:

Har de danske bøker også!?! DET må jeg sjekke ut, handler ellers litt hos Saxo men det er jo nokså dyrt da. Takk for tipset Eva :klem:!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.