< Tilbake til oversikten

Spørsmål om introdukjonsfasen

Curly sa for siden:

Hei :)
Er nyfrelst South Beacher/generell lav karbo entusiast!:D
Lurer på om man kan spise feks dr Fedon Lindbergs snacks/pasta/brød i introduksjonsfasen, eller om dette er produkter som er ment som et supplement i fase 2 og 3?:confused: Ikke at jeg måå ha slike produkter, er heelt ny og på 2 dag... men litt fint å vite om lysten melder seg... Er sikkert uansett bedre å bruke fedons lavkarbo enn å kaste seg over den originale varianten.... Hva tenker dere som vet??

Nille sa for siden:

:nei: Sorry, Fedons snacks/pasta/brød hører ikke hjemme på induksjonsfaser av noen lavkarbo-retninger. SPESIELT ikke South Beach eller Atkins .... Karboinnholdet er altfor høyt.

Fedons snacks/pasta/brød hører til på Fedon kosthold oo/eller vedlikeholdsfase på SB, Atkins.

Curly sa for siden:

Tusen takk for raskt og godt svar Nille :)
Så det var som jeg tenkte, kun til vedlikehold en gang i blandt... Nei får holde meg hard og unngå denslags da ;) Er jo tross alt i den strenge introduksjonsfasen.. Vil ikke gjøre noen feil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.