jeg bare lurer på en ting; for meg og sikkert flere andre, som har skeiet ut i juleuka og som skal tilbake på full lavkarbo igjen... kan det være lurt å ta en nille-uke-start???
Og vil da noen fortelle meg hva som er lovlig å spise og hva jeg bør holde meg unna mens man niller??
Er så fast bestemt på å fortsette igjen i morgen og tenkte det var en lur start???
nesten så jeg vurderer ett siste høykarbo måltid som f.eks mc'ern mat eller noe....
Skal ta en tur på den skumle vekta i morgen for å få "dommen" over utskeielses uka mi.... uffda.. men jeg angrer ikke!!! det var en uke av mitt gamle liv! nå er det nytt år, nye sjanser og ett hav av nye muligheter!!
Hadde samme plan, men tror overgangen blir for stor. Går inn i ketolysens verden igjen og tar det derfra, jeg. Tror for min egen delt at sjansen for å mislykkes ville vært større om jeg gikk direkte over på en uke med nilling. Så få jeg se hva tiden bringer. Se forøvrik i tråden "Hva er nilling", der får du god innføring i hva Nille-uken består i...
hihi.. ja jeg så den etter at jeg hadde lagt inn denne selv. men er veldig fristet til å prøve... men vet ikke om jeg klarer dt nå!!
Men så er det bare en uke også da.. i allefall til å starte med!
Derfor tar jeg heller den ene uka dersom jeg ikke får full effekt av ketolysen etter ett par uker, da er jeg jo allikevel ganske godt i gangmed lav-lavkarbo igjen allikevel;) Men dette er jo seff individuelt og dette gjelder hvordan JEG kjenner meg selv;)
Jeg ville gjort som Stinemor og tatt et par uker med vanlig lavkarbo først for å komme i gang igjen og så godt over på litt strengere opplegg etterhvert hvis man har flere kilo som skal av. :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.