< Tilbake til oversikten

Tabletter

Ludviginne sa for siden:

Jeg sendte mannen på handel jeg, kommet på de siste tablettene. Så er det jo sånn med menn og handling, det er lissom ikke bestandig god kombinasjon. Tenkte jeg var lur jeg da, og skrev hva som var i de. Og han kom hjem med "egne" tabletter, ikke ketolyse sine. Det er et stykke å kjøre dit, og evt bytte de. Går det ann å bruke de andre, tror dere? "Vanlige" tabletter, men de har krom og kalium og det der....

Liiiz sa for siden:

Hei du!

Joda, du kan fint bruke andre vitamin tabletter. Sånn som jeg har forstått det er det lurt å få i seg endel vitaminer under ketolyse kuren, og i ketolyse vitaminene finner du tre vitaminer i en tablett slik at du slipper å kjøpe så mange forskjellige varianter. Så er er vel derfor de er laget, et lettere og enklere liv for oss! :) Hvis du går på ketolyse.no ser du hva disse vitaminene inneholder og så lenge du har de vitaminene mener jeg at det ikke kan ha noe å si! =D Fortsatt god jul!

Torkil sa for siden:

Hei
LIIZ har rett, inneholder tablettene stort sett det samme er de selvfølgelig OK. Jeg kan ikke dy meg fra å spørre om det blev billigere, med kjøring etc. samenliknet med tablettene du får på www.ketolyse.no?

Lykke til

Torkil:)

Ludviginne sa for siden:

Mannen min var allerede på senteret hvor butikken var. De har ketolysetabletter på den butikken også, men de hadde ikke klart å få med seg at det var slike tabletter jeg skulle ha ;)

Liiiz sa for siden:

Kan man ta ketolysetablettene eller andre vitaminer på tom mage?

Torkil sa for siden:

Hei
JA - MEN - risikoen for kvalme og ubehag er minst hvis man tar tablettene sammen med mat. Må du ta dem på tom mage bør du drikke et par glass vann til.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.