Hva med karbonader som er skjært i skiver, sammen med dressing og salat f.eks?..
Eller Egg og laks?....
Eller rester fra middagen..kyllinggryte f.eks?:)...
Nammis!!!
Noen i Bergen som skal bestille???....Jeg gidder ikke betale ørten kroner i porte for noen pakker med lefser..Men hvis noen vil spleise??
Eller bestille, så jeg kan kjøpe av dere?:)
Jeg har frysa full av de - og det desidert beste "fyllet" er smør, kanel og splena/natreen:sikle: . Jeg bruker oste-høvel på smøret - 3 gode skiver - strør over et godt lag med kanel og splenda, ruller sammen og bruker det som et mellommåltid (holder seg lenge i veska så det er perfekt som by-tur-niste).
Alt. 1
Jeg steker en liten eggepannekake av 2 egg, 2 ss fløte og salt/pepper.
(samme størrelse som tortillaen). Denne deler jeg i 4 deler på tvers.
Så legger jeg 1/4 eggepannekake, litt rucculablader, litt salatblad, noen skiver med røkelaks, en klatt med majones - på tortillaen - og ruller sammen.
Alt. 2
Kyllingbryst (enten tacokrydret eller marinert) i strimler, stekt løk og paprika, salat, salsa, rømme og guacemole..... og du har en "fajita on the go".
Jeg var inne på dialife igår og la inn en ordre som jeg slettet igjen fordi portoen kom på gått over 200 kr. Syntes det var veldig dyrt for å få tilsendt et par pakker tortilla og litt sjokolade:eek:
Portoen er SYKT dyr, det lønner seg nok å bestille sammen med noen. Men jeg kan love deg at det er verdt det. Kommer til å slenge inn en bestilling til over nyttår,uansett hva det koster :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.