< Tilbake til oversikten

Mama lupes tortillalefser

Lindabtn sa for siden:

For en genial oppfinnelse. Har gnafla lefser i hele helga og de er bare suuuper duper gode.

I dag lagde jeg meg en med majones, salat, gulost og salami, rulla sammen til en wrap. Genialt å ha med på jobb.

Men jeg vil gjerne ha noen fler ideer om hva man kan ha i dem (bortsett fra tacofyll da).

Hva pleier dere å ha i??

Hyper sa for siden:

Hva med karbonader som er skjært i skiver, sammen med dressing og salat f.eks?..
Eller Egg og laks?....
Eller rester fra middagen..kyllinggryte f.eks?:)...
Nammis!!!

cilemora sa for siden:

er dette den lefsa man kjøper på dialife??

Lindabtn sa for siden:

jepp,det er de

Lindabtn sa for siden:

Nam, karbonade høres godt ut. Det skal jeg prøve i morra. Tenkte på egg og bacon, det er sikkert oxo digg.

Fyll på med oppskrifter folkens :D

Eilan sa for siden:

Har bestilt nå! Blir spennende!

Hyper sa for siden:

Noen i Bergen som skal bestille???....Jeg gidder ikke betale ørten kroner i porte for noen pakker med lefser..Men hvis noen vil spleise??
Eller bestille, så jeg kan kjøpe av dere?:)

Nett sa for siden:

Jeg har frysa full av de - og det desidert beste "fyllet" er smør, kanel og splena/natreen:sikle: . Jeg bruker oste-høvel på smøret - 3 gode skiver - strør over et godt lag med kanel og splenda, ruller sammen og bruker det som et mellommåltid (holder seg lenge i veska så det er perfekt som by-tur-niste).

Nille sa for siden:

Alt. 1
Jeg steker en liten eggepannekake av 2 egg, 2 ss fløte og salt/pepper.
(samme størrelse som tortillaen). Denne deler jeg i 4 deler på tvers.

Så legger jeg 1/4 eggepannekake, litt rucculablader, litt salatblad, noen skiver med røkelaks, en klatt med majones - på tortillaen - og ruller sammen.

Alt. 2
Kyllingbryst (enten tacokrydret eller marinert) i strimler, stekt løk og paprika, salat, salsa, rømme og guacemole..... og du har en "fajita on the go".

Mayella sa for siden:

Hvor mye er porto når en bestiller fra dialife?

Søss sa for siden:

Hei :)

Jeg var inne på dialife igår og la inn en ordre som jeg slettet igjen fordi portoen kom på gått over 200 kr. Syntes det var veldig dyrt for å få tilsendt et par pakker tortilla og litt sjokolade:eek:

Lindabtn sa for siden:

Portoen er SYKT dyr, det lønner seg nok å bestille sammen med noen. Men jeg kan love deg at det er verdt det. Kommer til å slenge inn en bestilling til over nyttår,uansett hva det koster :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.